MÝTY A FAKTA 3: TV DRŽÍ KROK S DIGITÁLNÍM VĚKEM

 

 

 

 

 

 

Česká edice výzkumu Track the Success, realizovaná v českých domácnostech, potvrdila zjištění studie ze zahraničí. Závěr studie je jednoznačný: Reklamy na velké obrazovce skórují v kvalitě obsahu a jsou vnímané podobně jako filmy nebo seriály. Diváci věnují reklamě na velké obrazovce největší pozornost a lépe si ji zapamatují. Televize tak přispívá k nejlepšímu vybavení reklamy jak spontánně, tak podpořeně a vyvolává tak haló efekt a tím i největší zájem o koupi.

PŘEČTĚTE SI K TÉMATU



SOUBOJE ZNAČEK NA TRHU NÁPOJŮ: COCA-COLA A PEPSICO NA VÁLEČNÉM POLI

3. 4. 2025

Bitva Cola Wars, která už více než sto let zuří mezi ikonickými značkami Coca-Cola a Pepsi, se neodehrává jen v regálech obchodů, ale zejména v reklamním prostoru. A právě v tomto boji sehrála klíčovou roli televizní reklama, která se stala hlavním nástrojem pro budování loajality spotřebitelů i identity značek. Rivalita mezi oběma výrobci nápojů se… Pokračovat ve čtení MÝTY A FAKTA 3: TV DRŽÍ KROK S DIGITÁLNÍM VĚKEM

SOUBOJE VELKÝCH ZNAČEK: V REKLAMNÍCH BITVÁCH FUNGUJE NOSTALGIE, SROVNÁVÁNÍ I PROVOKACE

24. 3. 2025

Boj o pozornost je nelítostný! A to i mezi značkami, protože kdo zaváhá, může s děsem zjistit, že není mezi prvními, ale na ocase. Inspirujte se, jak se značky snaží držet si své místo na slunci.

POZITIVNÍ EFEKT REKLAM BĚHEM SUPER BOWLU 2025: TELEVIZE PODPORUJE VYHLEDÁVÁNÍ ZNAČEK

13. 3. 2025

Cíle a strategie značek inzerujících během Super Bowlu jsou různé. Všem ale – bez ohledu na jejich cíl – přinesla televizní reklama sledovaná na různých obrazovkách (Multiscreen TV) výborné výsledky ve střední části marketingového trychtýře. Značně totiž zvýšila vyhledávání značek všech typů. To je závěr studie, kterou realizovala společnost VAB a která se zaměřila na… Pokračovat ve čtení MÝTY A FAKTA 3: TV DRŽÍ KROK S DIGITÁLNÍM VĚKEM

TŘI TIPY, JAK ZAUJMOUT REKLAMOU ZÁKAZNÍKY A NEPROPÁLIT ROZPOČET

3. 3. 2025

Existuje několik způsobů, jak svou kreativou získat diváckou pozornost bez nutnosti investovat miliony, píše Votějch Prokeš z agentury Behavio. Sedm až osm milionů dolarů. Zhruba tolik v roce 2025 stál třicetisekundový reklamní slot v poločase amerického Super Bowlu. A to nepočítáme, kolik stojí výroba samotného spotu. Každý marketér samozřejmě nemá po ruce rozpočet Applu nebo… Pokračovat ve čtení MÝTY A FAKTA 3: TV DRŽÍ KROK S DIGITÁLNÍM VĚKEM

STUDIE USA: HLAVNÍ TRENDY V OBLASTI SLEDOVÁNÍ: TRADIČNÍ TELEVIZE MÁ STÁLE NAVRCH

20. 2. 2025

Lineární televize stále patří mezi nejsilnější média. To je závěr studie provedené společností EMARKETER v loňském roce. Přestože se zvyšuje počet lidí, kteří přecházejí na televizi připojenou k internetu (CTV) a videa na sociálních sítích, většina lidí v USA stále sleduje lineární televizi. Diváci lineární televize přitom při sledování velmi pravděpodobně používají i mobilní zařízení… Pokračovat ve čtení MÝTY A FAKTA 3: TV DRŽÍ KROK S DIGITÁLNÍM VĚKEM

ATMEDIA: TELEVIZI SI ALESPOŇ JEDNOU TÝDNĚ ZAPNE 86 PROCENT ČECHŮ

17. 2. 2025

Televize zůstává klíčovým médiem s největším dosahem, když si i v roce 2024 udržela pevné místo v životě Čechů. Podle aktuálních dat obchodního zastupitelství Atmedia ji sledovali průměrně 3 hodiny a 36 minut denně. Televizi si v loňském roce zapnulo každý den v průměru 68 procent českých diváků ve věku 15+, kteří jejím sledováním trávili… Pokračovat ve čtení MÝTY A FAKTA 3: TV DRŽÍ KROK S DIGITÁLNÍM VĚKEM

FAKTA O TELEVIZNÍ REKLAMĚ: DIVÁCI AKCEPTUJÍ SPÍŠE REKLAMU V ŽIVÉM VYSÍLÁNÍ, VYPLÝVÁ Z PRŮZKUMU HUB ENTERTAINMENT RESEARCH

15. 2. 2025

Dvě třetiny diváků považují reklamu v živém vysílání za přijatelnější než u programů na vyžádání. V rámci VOD jsou diváci k reklamě vstřícní, pokud jim to ušetří peníze za předplatné. To jsou závěry vyplývající ze studie společnosti Hub Entertainment Research nazvané TV Advertising: Fact vs. Fiction, která byla realizována mezi 3 000 americkými spotřebiteli (14–74… Pokračovat ve čtení MÝTY A FAKTA 3: TV DRŽÍ KROK S DIGITÁLNÍM VĚKEM

KAM KOUKÁTE? JAK ZAUJMOUT DIVÁKY, KDYŽ NEJSPÍŠ NEDÁVAJÍ POZOR

7. 2. 2025

Lidská pozornost se smrskla a marketéři bojují doslova o vteřiny. Po čem mají kreativci sáhnout a čím se mají snažit zaujmout, aby reklama měla vůbec nějaký dopad? V roce 2015 se internetem prohnala zpráva, že se svou schopností soustředit vyrovnáme tak maximálně zlaté rybce. Přestože jde o zjednodušující generalizaci, o jejíž pravdivosti se oprávněně vedou… Pokračovat ve čtení MÝTY A FAKTA 3: TV DRŽÍ KROK S DIGITÁLNÍM VĚKEM

5 ZPŮSOBŮ, JAK MOHOU ZNAČKY VYUŽÍT HUMBUK KOLEM SUPER BOWLU, ANIŽ BY MUSELY KUPOVAT TELEVIZNÍ SPOT

6. 2. 2025

Super Bowl zůstává nejdražší a nejvýznamnější reklamní událostí roku – celostátní televizní spoty stojí až 8 milionů dolarů bez započtení výrobních nákladů. V době roztříštěné pozornosti a měnících se diváckých návyků však značky nepotřebují sedmimístnou částku na nákup reklamy, aby ten rozruch kolem Super Bowlu využili. Níže se podělilo pět odborníků z oboru o své… Pokračovat ve čtení MÝTY A FAKTA 3: TV DRŽÍ KROK S DIGITÁLNÍM VĚKEM

PROČ SE CELEBRITY A SUPER BOWL PRAVDĚPODOBNĚ NEROZEJDOU

4. 2. 2025

Bývaly doby, kdy ve většině reklam na Super Bowl nevystupovala žádná celebrita. Žádná Serena Williamsová. Žádný Payton Manning. Žádná Martha Stewartová. Podle analytické společnosti iSpot.tv se v roce 2010 pouze v jedné třetině spotů na Super Bowl objevil známý herec, sportovec nebo hudebník. To se změnilo v roce 2018, kdy se známé tváře objevily ve… Pokračovat ve čtení MÝTY A FAKTA 3: TV DRŽÍ KROK S DIGITÁLNÍM VĚKEM

PŘEMÝŠLÍTE O UVEDENÍ NOVÉHO PRODUKTU NA TRH BĚHEM VELKÉHO ZÁPASU?

1. 2. 2025

Ti obchodníci, kteří chtějí propagovat nový produkt, je jen málo mediálních událostí tak lákavých jako Super Bowl, který nabízí jedinečnou příležitost oslovit největší televizní publikum roku. Stojí však uvedení nového produktu v jeden z nejsledovanějších hracích dnů v roce opravdu za cenu přesahující 7 milionů dolarů za jednu reklamu? Stejně snadno byste mohli oslovit stejné… Pokračovat ve čtení MÝTY A FAKTA 3: TV DRŽÍ KROK S DIGITÁLNÍM VĚKEM

STUDIE USA: DIVÁCI STREAMINGU VÍCE PŘIJÍMAJÍ TELEVIZNÍ REKLAMU

12. 1. 2025

Dvě třetiny diváků streamovacích služeb považují reklamu za snesitelnější než diváci programů na vyžádání. Podle nové zprávy společnosti Hub Research s rostoucím počtem levnějších programových zdrojů podporovaných reklamou odpor televizních diváků vůči reklamám stále klesá.  Studie „TV reklama: Fact vs. Fiction“ ukazuje, že většina spotřebitelů dává přednost sledování televizních reklam výměnou za nižší náklady na… Pokračovat ve čtení MÝTY A FAKTA 3: TV DRŽÍ KROK S DIGITÁLNÍM VĚKEM