Pořadatel: Ad Age
10/11
AD AGE NEXT: STREAMING
Dne 10. listopadu pořádá Ad Age konferenci o stavu streamovacího průmyslu. Ve světě digitální zábavy se odehrává příval stále nových a nových změn, protože na konkurenční trh streamování vstupuje stále více platforem a značek. Akce se zaměří nejen na to, kam trh směřuje.
Kategorie: ARCHIV UDÁLOSTÍ
POŘADATEL: Ad Age
11/10
BUDOUCNOST CTV: PROČ JE ROK 2023 PRO ZNAČKY VÝZVOU
Odvětví CTV zaznamenalo v posledním roce obrovský vývoj a nyní je každá streamovací služba připravena být plně měřitelnou reklamní platformou. Rok 2023 zahájí novou éru televize, která se nepodobá ničemu, co jsme dosud viděli. Pro inzerenty bude nevyužití výhod CTV znamenat konkurenční nevýhodu. Připojte se k Alexe Tierney, ředitelce MNTN, která podrobně popisuje dosud největší… Pokračovat ve čtení BUDOUCNOST CTV: PROČ JE ROK 2023 PRO ZNAČKY VÝZVOU
Kategorie: ARCHIV UDÁLOSTÍ
POŘADATEL: Ad Age
1/1
AD AGE WEBINAR: HOW MEDIA BUSINESSES CAN BREAK DOWN DATA SILOS TO DELIVER IMPACTFUL CUSTOMER EXPERIENCES
Značky čím dál více soutěží o pozornost spotřebitelů. Mediální podniky proto musí proaktivně poskytovat poutavé zákaznické zkušenosti, aby přilákaly, udržely a rozšiřovaly své publikum. V důsledku nedostatečných informací o zákaznících však často dochází k plýtváním marketingovými zdroji. Jak tomu předcházet?
Kategorie: NA VYŽÁDÁNÍ, ONLINE WEBINÁŘ
POŘADATEL: Ad Age
7/12
AD AGE NEXT – FUTURE OF MARKETING
Ekonomické úzkosti a situace posledních měsíců mění způsob, jakým musí společnosti přistupovat k marketingovému mixu. Ad Age Next: CMO přinesou tipy na to, jaké strategie povedou značky tak, aby byly co nejlépe připraveny na nový rok.
Kategorie: ARCHIV UDÁLOSTÍ
POŘADATEL: Ad Age
15/3
BRAND LOVE: JAK ŘÍDIT CHOVÁNÍ SPOTŘEBITELŮ PROSTŘEDNICTVÍM VĚRNOSTI PRODUKTU
V tomto webináři se spojí platforma Fetch a General Mills a prozkoumají, jak používání motivovaných nabídek poskytuje působivé zisky, které jsou základem vašeho věrnostního programu. Dozvíte se, jak General Mills vybudovala svůj klub Good Rewards.
Kategorie: ARCHIV UDÁLOSTÍ
POŘADATEL: Ad Age
4/4
AD AGE: CREATOR SUMMIT
Konference Ad Age Creator Summit je určena kreativcům, stratégům a marketingovým manažerům, kteří chtějí zefektivnit svou práci, přilákat nové talenty, partnerství a pochopit, jak se lépe spojit s publikem.
Kategorie: ARCHIV UDÁLOSTÍ
POŘADATEL: Ad Age
1/1
AD AGE: THE STATE OF TV ADVERTISING
Ad Age's State of TV Advertising je událost, které se musí zúčastnit ti, kdo chtějí pochopit, jak změny v televizním průmyslu ovlivní jejich rozhodnutí.
Kategorie: NA VYŽÁDÁNÍ, ONLINE WEBINÁŘ
POŘADATEL: Ad Age
8/11
AD AGE BUSINESS OF BRANDS
AdAge pravidelně přináší inspirace a novinky z oblasti řízení značek. Tentokrát na téma: jak se mění podnikání se značkami a jakou roli v něm hraje marketing.
Kategorie: ARCHIV UDÁLOSTÍ
POŘADATEL: Ad Age
6/3
AD AGE GEN Z SUMMIT
Na Ad Age Gen Z Summitu zjistíte, co ovlivňuje chování a nákupní rozhodování generace Z, narozené v letech 1997-2012.
Kategorie: ARCHIV UDÁLOSTÍ
POŘADATEL: Ad Age
6/2
AD AGE SUPER BOWL PLAYBOOK: THE STRATEGIES BEHIND THE 2024 COMMERCIALS
Ad Age odhalí, co bude nejdiskutovanějšími reklamami Big Game, a dá nahlédnout do procesu tvorby těchto kampaní s vedoucími představiteli jejich značek.
Kategorie: ARCHIV UDÁLOSTÍ
POŘADATEL: Ad Age
21/5
TV AND STREAMING SUMMIT NEW YORK
TV a streaming summit přináší každoročně přehled o tom, co letos ovlivní nákup a prodej televizního vysílání a streamování!
Kategorie: ARCHIV UDÁLOSTÍ
POŘADATEL: Ad Age
1/1
FROM HYPE TO REALITY: THE FUTURE OF AI IN MARKETING
AI změnila marketingové prostředí. Připojte se k tomuto webináři, abyste získali představu o roli AI v moderním marketingu i o tom, kam se může AI ubírat.
Kategorie: NA VYŽÁDÁNÍ, ONLINE WEBINÁŘ
POŘADATEL: Ad Age