30/11
ADWEEK: COMMERCE WEEK

Loňský rok se nesl ve znamení nárůstu digitálního obchodu. V roce 2022 očekáváme, že tyto podobné trendy odvážných marketingových taktik budou pokračovat – a budou ještě lepší. Vyvíjející se spotřebitelské návyky podněcují nové kanály pro objevování a otevírají cesty pro další nákupní příležitosti. Úkolem pro značky je předvídat měnící se rutinu svých spotřebitelů a vyjít jí vstříc prostřednictvím… Pokračovat ve čtení ADWEEK: COMMERCE WEEK


Kategorie: ARCHIV UDÁLOSTÍ
POŘADATEL: ADWEEK
Řečník: viz program

22/2
A BRANDWEEK EVENT

Ve stále se měnícím marketingovém prostředí mohou inovace, agilita a spotřebitelské postřehy vytvořit nebo zničit podnikání. Starší značky s dobře zavedenými jmény a vyzyvatelské značky musí zůstat stejně konkurenceschopné, aby si získaly a udržely věrné publikum. Připojte se k Adweek na čtvrtý výroční summit značek Challenger, který je charakteristickým znakem série Brandweek, a poučte se od převratných a legendárních značek, které redefinují toto… Pokračovat ve čtení A BRANDWEEK EVENT


Kategorie: ARCHIV UDÁLOSTÍ
POŘADATEL: ADWEEK

22/3
MEDIAWEEK

Poslechněte si od významných marketérů, jak se průmysl obrací k nově vznikajícím mediálním kanálům a formátům, jaké využívá inovace a novinky a jak pracuje s požadavkem na personifikaci a identitu publika i požadavkem na ochranu soukromí. Témata: Identita publika v nové éře soukromí a vhodnosti Pokročilá reklama a metriky, na kterých záleží Meta marketing a… Pokračovat ve čtení MEDIAWEEK


Kategorie: ARCHIV UDÁLOSTÍ
POŘADATEL: ADWEEK

9/11
BRANDWEEK EUROPE

Letošní téma Brandweek Europe: "Zapojení do světa příležitostí". Globální nejistoty jsou na vzestupu, překonejte je díky principu inovace, kreativity a pomocí nových technologií. Na Brandweek Europe odhalíte strategie, které umožní, abyste posouvali své značky a podnikání vpřed.


Kategorie: ARCHIV UDÁLOSTÍ
POŘADATEL: ADWEEK
Řečník: ADWEEK

26/4
ADWEEK: CONVERGENT SUMMIT

Televizní průmysl prošel významným otřesem. Nacházíme se v době, kdy je televizní průmysl uprostřed bezprecedentních změn. Publikum stále více tíhne od lineárního sledování televize ke streamování. A rok 2022 slibuje ještě více posunů, na obzoru je alespoň jedna megafúze a mediální společnosti utrácejí více peněz než kdy předtím, aby si udržely svůj kousek streamovacího koláče – zatímco marketéři… Pokračovat ve čtení ADWEEK: CONVERGENT SUMMIT


Kategorie: ARCHIV UDÁLOSTÍ
POŘADATEL: ADWEEK

12/9
BRANDWEEK USA

Pátý ročník Brandweek Summitu se vrací naživo a osobně. Bude zkoumat marketingové inovace a kreativitu, které vzešly ze dvou let společenských otřesů. Připojte se k časopisu Adweek a prožijte pět povzbuzujících dní po boku špičkových lídrů značek, kteří vás inspirují svými myšlenkami, výzvami a nastíní také transformační strategie, jež budou formovat budoucnost.


Kategorie: ARCHIV UDÁLOSTÍ
POŘADATEL: ADWEEK

18/10
ADWEEK PUBLISHING WEEK

Připojte se k Adweek na Publishing Week, 18.–19. října, a poslechněte si lídry oboru, mediální společnosti a velké značky, které nasdílejí své názory na to, jaké se chystají volit alternativy a jak se připravit na život po cookie.


Kategorie: ARCHIV UDÁLOSTÍ
POŘADATEL: ADWEEK

3/10
ADWEEK WEBINAR: ENGAGE CTV VIEWERS WITH KILLER CREATIVE: UNDERSTAND AUDIENCES TO OPTIMIZE PERFORMANCE

S tím, jak se mladší diváci nemohou nabažit streamovacích služeb, má televize připojená k internetu (CTV) konečně svůj moment slávy. Inzerenti začínají přesouvat své rozpočty od lineární TV k CTV. Objevuje se ale mnoho otázek o chování publika, které zůstávají nezodpovězeny. Co například odlišuje diváky CTV od lineárního televizního publika a jaký druh reklamní kreativy… Pokračovat ve čtení ADWEEK WEBINAR: ENGAGE CTV VIEWERS WITH KILLER CREATIVE: UNDERSTAND AUDIENCES TO OPTIMIZE PERFORMANCE


Kategorie: ARCHIV UDÁLOSTÍ
POŘADATEL: ADWEEK

11/10
ADWEEK: CONVERGENT TV

Jak se televize neustále vyvíjí, dodavatelé se přizpůsobují prostřednictvím inovací s novými nabídkami pro současné i budoucí spotřebitele. Konvergentní strategie, které zahrnují jak lineární, tak CTV/OTT, dávají značkám příležitost zvýšit dosah publika a celkové výkonnostní cíle. Do roku 2025 překročí kombinované výdaje na reklamu v USA na lineárních a CTV platformách 93 miliard USD, z… Pokračovat ve čtení ADWEEK: CONVERGENT TV


Kategorie: ARCHIV UDÁLOSTÍ
POŘADATEL: ADWEEK

7/12
CTV PODPOŘENÁ REKLAMOU, VŠE CO POTŘEBUJETE VĚDĚT

Streamovací svět se v novém roce připravuje na proměnu. Prémiové kanály od Disney+ po Netflix uvádějí své kanály podporované reklamami a vytvářejí další prostor pro inzerenty. Jak přesně se tedy mohou inzerenti připravit na toto nové prostředí? Jessie Haasepředstaví ideální přístup ke kampani, od toho, jak nastavit vhodné výkonnostní cíle až po budování strategií pro publikum, abyste… Pokračovat ve čtení CTV PODPOŘENÁ REKLAMOU, VŠE CO POTŘEBUJETE VĚDĚT


Kategorie: ARCHIV UDÁLOSTÍ
POŘADATEL: ADWEEK

12/1
ADWEEK WEBINAR: 2023 ADVERTISING AND MEDIA TRENDS AND FORECAST

Rok 2022 přinesl v médiích, reklamě a zábavním odvětví mnoho změn. A rok 2023 se chystá být neméně transformační - a to jak pro inzerenty, tak i vysílatele. Pro obchodníky je zásadní, aby u důležitých trendů zůstali v obraze.


Kategorie: ARCHIV UDÁLOSTÍ
POŘADATEL: ADWEEK

21/3
ADWEEK: CONVERGENT TV NEW YORK

Televize není, co bývala. Není to ani to, co bylo minulý rok... minulý měsíc... a dokonce ani minulý týden! Čelte změnám v odvětví a ekonomické nejistotě osvědčenými strategiemi.


Kategorie: ARCHIV UDÁLOSTÍ
POŘADATEL: ADWEEK

30/3
ADWEEK: THE NEW CONSUMER

Webinář The New Consumer časopisu Adweek bude zkoumat, jak inkluzivní marketing ovlivňuje způsob, jakým lidé utrácejí své peníze. Od odborníků na danou problematiku získáte praktické poznatky o tom, co to znamená, jak to funguje a proč musí být spravedlivé produkty a zážitky základem efektivního marketingu.


Kategorie: ARCHIV UDÁLOSTÍ
POŘADATEL: ADWEEK

23/9
BRANDWEEK USA

Brandweek letos v Arizoně - to jsou čtyři dny uprostřed magické pouště, plné inspirací, trendů a networkingu, stejně tak růstových strategií pro vaše značky.


Kategorie: ARCHIV UDÁLOSTÍ
POŘADATEL: ADWEEK

9/5
ADWEEK BRAND PLAY

Svět sportu jde kupředu, vyvíjí se a nabízí nové možnosti a inovativní příležitosti k růstu značek. Adweek Sports Marketing Summit nabízí informace, které pomohou skórovat.


Kategorie: ARCHIV UDÁLOSTÍ
POŘADATEL: ADWEEK

29/10
MEDIAWEEK

Připojte se k veletrhu ADWEEK's Mediaweek, inspirujte se průkopnickými strategiemi a sdílenými úspěšnými příklady.


Kategorie: ARCHIV UDÁLOSTÍ
POŘADATEL: ADWEEK

12/9
CO SE MĚNÍ VE SPORTOVNÍ REKLAMĚ?

Marketéři, kteří se zaměřují na dnešní sportovní fanoušky, musí přijmout multiplatformní kampaně, které se s fanoušky spojí na hlubší úrovni.


Kategorie: ARCHIV UDÁLOSTÍ
POŘADATEL: ADWEEK