24/2
TV ADVERTISING SUMMIT

Tento summit inspiruje, podporuje inovace a kreativitu v televizní reklamě. Připojte se na Campaign TV Advertising Summit, kde se setkají experti z oboru, posdílí případové studie z odvětví TV reklamy. Ať už jste inzerent, který chce růst v oboru, agentura s posláním být inovátorem, nebo poskytovatel technologií, tuto událost musíte navštívit. Objevíte nejnovější trendy, osvědčené postupy a nový vývoj v televizní reklamě.


Kategorie: ARCHIV UDÁLOSTÍ
POŘADATEL: Campaign

24/5
CAMPAIGN MEDIA 360

Campaign Media 360, je ve svém 19. ročníku již ikonická konference. Proběhne ve dnech 24. až 25. května 2022. Přední lídři z globálních značek, agentur a vlastníků médií přinesou nejen inspiraci a poznatky ze své praxe, ale budou také diskutovat o největších problémech ovlivňujících reklamu a marketing. Media360 nejoblíbenější událostí v oboru z dobrého důvodu. Žádná jiná událost nepřináší tolik příležitostí pro… Pokračovat ve čtení CAMPAIGN MEDIA 360


Kategorie: ARCHIV UDÁLOSTÍ
POŘADATEL: Campaign

29/6
CAMPAIGN BRAND FORUM

Campaign Brand Forum je postaveno na třech základech: kvalitním obsahu světových přednášejících, 1:1 schůzkách a networkingu. Měly by dnešní značky přehodnotit představy o úspěchu ve věku, kdy spotřebitelé očekávají a vyžadují vyšší úroveň empatie a sociálního svědomí? Co to všechno znamená, když při uvvedení do praxe a v rámci marketingového mixu? Na fóru se bude… Pokračovat ve čtení CAMPAIGN BRAND FORUM


Kategorie: ARCHIV UDÁLOSTÍ
POŘADATEL: Campaign

22/2
TV ADVERTISING SUMMIT

TV Advertising Summit vás seznámí s nejnovějšími trendy, osvědčenými postupy a novými trendy v oblasti televizní reklamy. Letošní téma se dotkne kreativity a AVOD.


Kategorie: ARCHIV UDÁLOSTÍ
POŘADATEL: Campaign

17/5
MEDIA 360

Media 360 je nabitá informacemi, inspirací a živou debatou o největších problémech, které ovlivňují reklamu a marketing.


Kategorie: ARCHIV UDÁLOSTÍ
POŘADATEL: Campaign

17/4
„TECH TALKS: TUNING IN TO TV MEASUREMENT“

Připojte se na virtuální webinář zdarma, která zkoumá, co se děje v oblasti mediálního měření a jak daleko jsme na cestě k přijetí nových měn. Dozvíte se nejen o novinkách v oblasti streamování, ale také o tom, proč je pozornost důležitou metrikou dneška.


Kategorie: ARCHIV UDÁLOSTÍ
POŘADATEL: Campaign

14/9
AI IN ADVERTISING

Připojte se k virtuální akci, která se bude zabývat dopadem AI na reklamu, s tím spojené výzvy a příležitosti budoucnosti.


Kategorie: ARCHIV UDÁLOSTÍ
POŘADATEL: Campaign