Pořadatel: Campaign
24/2
TV ADVERTISING SUMMIT
Tento summit inspiruje, podporuje inovace a kreativitu v televizní reklamě. Připojte se na Campaign TV Advertising Summit, kde se setkají experti z oboru, posdílí případové studie z odvětví TV reklamy. Ať už jste inzerent, který chce růst v oboru, agentura s posláním být inovátorem, nebo poskytovatel technologií, tuto událost musíte navštívit. Objevíte nejnovější trendy, osvědčené postupy a nový vývoj v televizní reklamě.
Kategorie: ARCHIV UDÁLOSTÍ
POŘADATEL: Campaign
24/5
CAMPAIGN MEDIA 360
Campaign Media 360, je ve svém 19. ročníku již ikonická konference. Proběhne ve dnech 24. až 25. května 2022. Přední lídři z globálních značek, agentur a vlastníků médií přinesou nejen inspiraci a poznatky ze své praxe, ale budou také diskutovat o největších problémech ovlivňujících reklamu a marketing. Media360 nejoblíbenější událostí v oboru z dobrého důvodu. Žádná jiná událost nepřináší tolik příležitostí pro… Pokračovat ve čtení CAMPAIGN MEDIA 360
Kategorie: ARCHIV UDÁLOSTÍ
POŘADATEL: Campaign
29/6
CAMPAIGN BRAND FORUM
Campaign Brand Forum je postaveno na třech základech: kvalitním obsahu světových přednášejících, 1:1 schůzkách a networkingu. Měly by dnešní značky přehodnotit představy o úspěchu ve věku, kdy spotřebitelé očekávají a vyžadují vyšší úroveň empatie a sociálního svědomí? Co to všechno znamená, když při uvvedení do praxe a v rámci marketingového mixu? Na fóru se bude… Pokračovat ve čtení CAMPAIGN BRAND FORUM
Kategorie: ARCHIV UDÁLOSTÍ
POŘADATEL: Campaign
22/2
TV ADVERTISING SUMMIT
TV Advertising Summit vás seznámí s nejnovějšími trendy, osvědčenými postupy a novými trendy v oblasti televizní reklamy. Letošní téma se dotkne kreativity a AVOD.
Kategorie: ARCHIV UDÁLOSTÍ
POŘADATEL: Campaign
17/5
MEDIA 360
Media 360 je nabitá informacemi, inspirací a živou debatou o největších problémech, které ovlivňují reklamu a marketing.
Kategorie: ARCHIV UDÁLOSTÍ
POŘADATEL: Campaign
17/4
„TECH TALKS: TUNING IN TO TV MEASUREMENT“
Připojte se na virtuální webinář zdarma, která zkoumá, co se děje v oblasti mediálního měření a jak daleko jsme na cestě k přijetí nových měn. Dozvíte se nejen o novinkách v oblasti streamování, ale také o tom, proč je pozornost důležitou metrikou dneška.
Kategorie: ARCHIV UDÁLOSTÍ
POŘADATEL: Campaign
14/9
AI IN ADVERTISING
Připojte se k virtuální akci, která se bude zabývat dopadem AI na reklamu, s tím spojené výzvy a příležitosti budoucnosti.
Kategorie: ARCHIV UDÁLOSTÍ
POŘADATEL: Campaign