18/4
DIGIDAY: FUTURE OF TV WEEK

Jak se reklamní prostředí neustále posouvá kupředu, značky řeší nové i stávající kanály. Svět CTV reklamy se v době COVID exponenciálně rozrostl, což značkám umožňuje oslovit své publikum v klíčových okamžicích. Jaké další obrazovky však mohou obchodníci využít? Vstupte do světa her, esportů a streamování. Značky dnes mají nepřeberné množství možností, jak oslovit své publikum poutavým způsobem. Připojte se na… Pokračovat ve čtení DIGIDAY: FUTURE OF TV WEEK


Kategorie: ARCHIV UDÁLOSTÍ
POŘADATEL: DigiDay Media

21/4
DIGIDAY: BUSINESS OF TV FORUM

Trh s televizní reklamou se nachází v období otřesů.  Streamování je na vzestupu. Postupně také dochází ke sbližování cest tradiční televize a streamování. Na fóru DigiDay’s Business of TV si poslechněte vrcholné manažery, jak diskutují o tom, jak se přizpůsobují transformaci trhu s televizní reklamou. POZOR změna data konání z 20. na 21.4.2022


Kategorie: ARCHIV UDÁLOSTÍ
POŘADATEL: DigiDay Media

28/3
DIGIDAY PUBLISHING SUMMIT

Připojte se na Digiday Publishing Summit a inspirujte se, jak mediální společnosti budují a přizpůsobují své obchodní modely, v průběhu pandemie. Dozvíte se trendy i novinky a pochopíte, jak mediální organizace budují udržitelnější budoucnost.


Kategorie: ARCHIV UDÁLOSTÍ
POŘADATEL: DigiDay Media

24/3
DIGIDAY: HOW MARKETERS ARE LEVERAGING RCEATIVE REFRESH FOR CTV SUCCESS

Aby marketingové týmy zvýšily výkon videokampaní a kampaní v CTV, je nutné přemýšlet kreativně a vytvářet více variant různých reklamních jednotek, které jsou připravované na základě metrik sledujících potřeby, zapojení spotřebitelů a jejich odezvy. Takové pojetí v praxi znamená, že dojde k předcházení únavě z reklamy a zajistí, že videokreativa bude rezonovat u konkrétního publika. Proto je nutné k přípravě kreativ přistupovat strategicky a videokreativy testovat.… Pokračovat ve čtení DIGIDAY: HOW MARKETERS ARE LEVERAGING RCEATIVE REFRESH FOR CTV SUCCESS


Kategorie: ARCHIV UDÁLOSTÍ
POŘADATEL: DigiDay Media