27/1
IPA: RENEW 2022

Konference RENEW se podívá na nadcházející desetiletí ze tří zásadních perspektiv: Odpovědnost – jaká jsou nová očekávání od reklamy, která se objevují v průběhu tohoto nového desetiletí, a jak na ně reklama odpovídá? Zkušenosti – jak se mění reklama v souvislosti s technologickým pokrokem a co to znamená pro možnosti, jak se reklama dostává k divákům a veřejnosti? Akce – jaké jsou… Pokračovat ve čtení IPA: RENEW 2022


Kategorie: ARCHIV UDÁLOSTÍ
POŘADATEL: IPA
Řečník: viz program

4/10
IPA EFFWORKS

System1 vás zve k poslechu Petera Fielda, Dr. Karen Nelson-Field a Orlanda Wooda, kteří popisují „trojité ohrožení“ pozornosti inzerentů. Téma pozornosti ovlivňuje také duševní dostupnost produktů, a tím i může bránit značce v růstu. Jak na to, aby byly takové bariéry překonané? Tato živá virtuální událost přináší spojení IPA a WARC a je exkluzivní reprízou velmi populární relace WARC x Cannes Lions 2022. Po prezentaci bude následovat živá diskuse s řečníky, kterou bude moderovat Jon Evans.


Kategorie: ARCHIV UDÁLOSTÍ
POŘADATEL: IPA, SYSTEM 1, WARC
Řečník: Karen Nelson-Field, Orlando Wood, Peter Field

25/1
IPA: LEAD 2023

Jak může reklamní průmysl ve spolupráci se značkami, agenturami, médii a technologickými společnostmi co nejlépe pomoci dosáhnout ekonomického a sociálního zotavení z pandemie a řešit mnohé výzvy, kterým celé odvětví čelí. Půldenní summit bude probíhat osobně i online a bude mít nabitý program, na kterém se sejdou vedoucí představitelé z politické, obchodní a reklamní sféry.


Kategorie: ARCHIV UDÁLOSTÍ
POŘADATEL: IPA

1/1
IPA: TRENDING AND VISION 2023

IPA představuje čtyři hlavní trendy, které budou v roce 2023 ovlivňovat myšlení a očekávání spotřebitelů. Podívejte se, jak to podle panelu odborníků ovlivní vaše publikum a reklamní průmysl jako celek. Připojte se k každoročnímu přehledu spotřebitelských trendů, které musíte mít v roce 2023 a v dalších letech na očích.


Kategorie: NA VYŽÁDÁNÍ
POŘADATEL: IPA

20/3
IPA INSIGHT SUMMIT 2024

Tato konference společnosti IPA se bude zabývat významem insightu pro efektivní reklamu a nabídne poučení, nové poznatky a trendy v tomto oboru.


Kategorie: ARCHIV UDÁLOSTÍ
POŘADATEL: IPA