Pořadatel: Kantar
1/1
FINDING BRAND GROWTH IN GOOD (AND BAD) TIMES
Připojte se k webináři společnosti Kantar, jak úspěšné značky posílily své vztahy se zákazníky a zjistily růst i v dobách rychle se měnících postojů a chování spotřebitelů. Odhalíme vítězný vzorec úspěchu a ověřte si, jak dosáhnout růstu značky dnes i v budoucnosti.
Kategorie: NA VYŽÁDÁNÍ, ONLINE WEBINÁŘ
POŘADATEL: Kantar
17/5
LEARN FROM THE MOST INNOVATIVE BRANDS
Tento dvou-webinář oslaví nejlepší inovátory na světě. A dokonce se podělí o tajemství jejich úspěchu.
Kategorie: ARCHIV UDÁLOSTÍ
POŘADATEL: Kantar
1/1
KANTAR CREATIVE EFFECTIVENESS AWARDS
Připojte se k tomuto webináři o nejefektivnější reklamě. Jedinečnost Kantar Creative Effectiveness Awards spočívá v tom, že porotci jsou spotřebitelé. Vítězné reklamy jsou ty, které lidé považují za nejkreativnější a nejefektivnější.
Kategorie: ONLINE WEBINÁŘ
POŘADATEL: Kantar
8/2
SUPER BOWL LVIII: THE FUTURE OF FANDOM
Super Bowl LVIII se chystá na zápas, jaký tu ještě nebyl. Mladší generace se do fotbalu zapojují prostřednictvím memů, popových hvězd a osobností, což pro nejoblíbenější americkou hru vytváří nové příležitosti a výzvy.
Kategorie: ARCHIV UDÁLOSTÍ
POŘADATEL: Kantar
1/1
ATTENTION BEYOND VIEWS FOR CREATIVE EFFECTIVENESS
Na tomto webináři vás Kantar seznámí s významem pozornosti pro úspěch reklamy, s tím, jak ji měřit a jak optimalizovat reklamy tak, aby upoutaly pozornost.
Kategorie: NA VYŽÁDÁNÍ, ONLINE WEBINÁŘ
POŘADATEL: Kantar
22/2
KANTAR: MARKETING EFFECTIVENESS IN ACTION
Kantar, giffgaff, TSB Bank a IPA se na tomto webináři zaměří na to, jak se skutečně dosahuje efektivity v marketingu a jak ji dnes umělá inteligence zrychluje víc, než kdy jindy. Chybět nebudou příklady z reálné praxe, debata o poznatcích z průkopnických zpráv Language of Effectiveness‘ and ‚Econometrics and the C-Suite‘, stejně jako ukázky nejnovějšího… Pokračovat ve čtení KANTAR: MARKETING EFFECTIVENESS IN ACTION
Kategorie: ARCHIV UDÁLOSTÍ
POŘADATEL: Kantar
25/4
KANTAR’S CREATIVE EFFECTIVENESS AWARDS
Připojte se k webináři o nejnovějších vítězích z reklam zkoumaných ve společnosti Kantar v roce 2023 a zjistíte, jak může vaše značka navázat silné a efektivní kreativní spojení se spotřebiteli.
Kategorie: ARCHIV UDÁLOSTÍ
POŘADATEL: Kantar
12/6
KANTAR BRANDZ’S MOST VALUABLE GLOBAL BRANDS REPORT 2024
Rozsáhlá zpráva BrandZ obsahuje žebříčky nejhodnotnějších globálních značek v široké škále kategorií. Inspirujte se úspěšnými příběhy z celého světa.
Kategorie: ARCHIV UDÁLOSTÍ
POŘADATEL: Kantar
27/6
KANTAR: BRAND STRATEGY UNPACKED
Prostřednictvím praktických příkladů a případových studií se dozvíte, jak vám řešení Kantar Brand Strategy mohou pomoci odhalit současné a budoucí příležitosti pro růst značky.
Kategorie: ARCHIV UDÁLOSTÍ
POŘADATEL: Kantar