1/1
TV ADVERTISING’S UPSIDE DURING A DOWNTURN

Snižování rozpočtu na reklamu bývá první věcí, když nastane ekonomická nejistota. Připojte se k Angele Vossové, ze společnosti Marketing Architects, a Petu McGuirovi, CMO společnosti 1-800-HANSONS, a podívejte se na to, jak dosáhnout výkonnostních cílů pomocí televizní reklamy.


Kategorie: NA VYŽÁDÁNÍ, ONLINE WEBINÁŘ
POŘADATEL: Marketing Architects

3/10
TV IS NOT DEAD: UNLOCKING TV EFFECTIVENESS IN THE NEW ERA

Existuje důvod, proč 73 % marketérů souhlasí s tím, že lineární a CTV fungují lépe společně a tento mix lépe přispívá k dosažení marketingových cílů.


Kategorie: ARCHIV UDÁLOSTÍ
POŘADATEL: Marketing Architects

1/1
WEBINAR: UNLOCKING TV EFFECTIVENESS IN THE NEW ERA

Proč nejefektivnější marketingové kampaně stále zahrnují televizi - a jak tento kanál co nejlépe využít v roce 2025 a v dalších letech?


Kategorie: ONLINE WEBINÁŘ
POŘADATEL: https://www.marketingarchitects.com/blog/webinar-unlocking-tvs-effectiveness-in-the-new-era, Marketing Architects, WARC