1/1
MEDIA OPTIMISATION: THE DIFFERENCE BETWEEN EFFICIENT AND EFFECTIVE ROI

Kim Portrate, CEO ThinkTV, sdílí výsledky rozsáhlého výzkumu uskutečněného s pomocí ekonometrického modelování, které mapovalo mediální investice a obchodní výsledky pro 60 značek. Zjistěte jaká je souvislost mezi návratností investic a objemem prodeje, jak optimalizovat své mediální výdaje, abyste podpořili růst prodeje a proč je pro návratnost investic důležitý rozsah.


Kategorie: NA VYŽÁDÁNÍ, ONLINE WEBINÁŘ
POŘADATEL: thinkTV

1/1
THE IMPORTANCE OF BUSINESS DRIVERS

Série webinářů o mediálních faktorech důležitých pro dosažení růstu značky i v náročných časech. ThinkTV a Sky News spojily své síly a chtějí zjistit, jak nejlepší australské značky budují kontakty se spotřebiteli.


Kategorie: NA VYŽÁDÁNÍ, ONLINE WEBINÁŘ
POŘADATEL: thinkTV

26/5
THE EFFECTIVENESS EVOLUTION

Evoluce efektivity: Výzkum z projektu ARC Reklama se vyplatí pouze tehdy, je-li účinná. A není to tak dávno, co Peter Field oznámil „krizi kreativní efektivity“. Dr. Grace Kite, ekonomka a zakladatelka Magic Numbers, říká, že i když efektivita marketingu mohla v minulosti klesat, její nový výzkum z UK naznačuje, že za posledních pět let došlo ke značnému nárůstu návratnosti investic. Projekt… Pokračovat ve čtení THE EFFECTIVENESS EVOLUTION


Kategorie: ARCHIV UDÁLOSTÍ
POŘADATEL: thinkTV

20/7
INNATE INTELLIGENCE

Kognitivní výzkum ukazuje, že většina rozhodnutí je přijímána reflexivně, na základě automatických vzorců zakořeněných v mozku. Stejné vzorce ovlivňují nákupní rozhodování – vyvolávají buď přitažlivost, nebo vyhýbání se. Vzhledem k tomu, že emoce řídí naše rozhodnutí, je pro nás jako marketéry zásadní, že rozumíme tomu, jak v reklamě oslovit vrozenou inteligenci spotřebitelů , abychom podnítili jejich rozhodovací/nákupní akci. Nancy… Pokračovat ve čtení INNATE INTELLIGENCE


Kategorie: ARCHIV UDÁLOSTÍ
POŘADATEL: thinkTV

1/1
METRIKY, NA KTERÝCH ZÁLEŽÍ: KANADSKÁ STUDIE O POZVEDNUTÍ ZNAČKY

Televize ovlivňuje četné obchodní výsledky: od budování značky až po aktivaci prodeje. Webinář od thinkTV představuje studii, ve které zjišťuje, jak televizní reklama ovlivňuje řadu kritických ukazatelů značky, jako je povědomí, zvažování a hodnota. Studie, která je založena na výzkumu BrandIndex společnosti YouGov, pokrývá řadu kategorií včetně QSR, Auto a Financial.


Kategorie: ONLINE WEBINÁŘ
POŘADATEL: thinkTV

30/3
THE ILLUSION OF CHOICE

Kniha Iluze volby identifikuje 16 a půl nejdůležitějších psychologických předsudků, které si dnes musí uvědomit každý podnikatel - a ukazuje, jak může každá firma využít těchto zvláštností k získání a udržení zákazníků a k většímu prodeji. Připojte se k webináři 30. března, kdy se Richard podělí o některé klíčové poznatky z této knihy.


Kategorie: ARCHIV UDÁLOSTÍ
POŘADATEL: thinkTV
Řečník: Richard Shotton

6/4
THE ALCHEMY OF EFFECTIVENESS

Environics Analytics, Globe and Mail Media Group, LinkedIn a ThinkTV přináší webinář s Peterem Fieldem, guruovi v oblasti efektivity. Na webináři se dozvíte, které prvky kampaně měly největší obchodní dopady a proč Field nadále varuje před krátkodobostí.


Kategorie: ARCHIV UDÁLOSTÍ
POŘADATEL: thinkTV
Řečník: Peter Field

1/1
THINK TV: ILLUSION OF CHOICE BY RICHARD SHOTTON

Záznam webináře s Richardem Shottonem k jeho nové knize Illusion of choice. Co znamená metoda "EAST/VÝCHOD" a jaká doporučení, podložená vědeckými důkazy o chování lidí, dává Richard Shotton marketérům?


Kategorie: NA VYŽÁDÁNÍ, ONLINE WEBINÁŘ
POŘADATEL: thinkTV
Řečník: Richard Shotton

1/1
WEBINÁŘ THINK TV: LES BINET JAK MAXIMALIZOVAT PROFIT V DRSNÝCH ČASECH

Dnešní doba je pro obchodníky náročná. Dobrou zprávou je, že existuje několik klíčových kroků, které můžete podniknout, abyste maximalizovali svůj marketingový rozpočet - a své výnosy - a pomohli prokázat, že reklama je důležitým nástrojem pro zvyšování zisku.


Kategorie: NA VYŽÁDÁNÍ, ONLINE WEBINÁŘ
POŘADATEL: ACA, thinkTV

1/1
AD NATION 2023

Nová studie kanadské thinkTV o vnímání televize a reklamy mezi veřejností a lidmi z oboru. Jak se liší a kde lze nalézt průsečíky?


Kategorie: NA VYŽÁDÁNÍ, ONLINE WEBINÁŘ
POŘADATEL: Ipsos, thinkTV

21/2
BRAND MAGIC: THE POWERFUL COMBINATION OF CREATIVITY + TELEVISION

Televize vyniká svou schopností dosáhnout v krátkém časovém úseku dosahu a povědomí o značce, ale pro efektivní budování značky je rozhodující kreativita.


Kategorie: ARCHIV UDÁLOSTÍ
POŘADATEL: thinkTV

1/1
THE ILLUSION OF CHOICE – 4 ZPŮSOBY, JAK MŮŽE BEHAVIORÁLNÍ VĚDA ZVÝŠIT ÚSPĚŠNOST MARKETÉRŮ

Richard Shotton radí marketérům, aby se řídili metodou "EAST": Udělejte to jednoduše, udělejte to atraktivně, udělejte to sociálně a udělejte to včas.


Kategorie: NA VYŽÁDÁNÍ, ONLINE WEBINÁŘ
POŘADATEL: thinkTV
Řečník: Richard Shotton

1/1
THINK TV: WHY TV IS IN THE HEART OF EFFECTIVENESS

„Televize má jedinečnou schopnost televize zvyšovat jak prodej, tak marži a zisk.“ říká Peter Field v přednášce Televize je základem efektivní reklamy.


Kategorie: NA VYŽÁDÁNÍ, ONLINE WEBINÁŘ
POŘADATEL: thinkTV
Řečník: Peter Field