12/10
CZECH INTERNET FORUM 2021

V roce 2021 má být do české legislativy implementována evropská směrnice o autorském právu, která by měla zajistit vyšší ochranu původního obsahu vydavatelů na internetu. Jaké změny mohou díky tomu média očekávat? To bude jedním z hlavních témat už 16. ročníku konference Czech Internet Forum. Podíváme se také na to, jakým způsobem se proměňuje konzumace zpravodajského i zábavného… Pokračovat ve čtení CZECH INTERNET FORUM 2021


Kategorie: ARCHIV UDÁLOSTÍ
POŘADATEL: Tuesday
Řečník: další viz program, Daniel Grunt, Hana Friedlaenderová, Jakub Cihelka, Jan Brendl, Libuše Šmuclerová, Lucie Zadák Pěnkavová, Petra Dolejšová, Tomáš Hynčica, Vojtěch Lambert

2/11
VIDEO MARKETING A JEHO PŘÍNOS PRO ZNAČKU

Na videoobsah i videoreklamu je alokována stále větší část marketingových rozpočtů firem. Značky si díky němu dokážou vytvořit zajímavé publikum, posílit loajalitu ke značce a mnohdy tak zněkolikanásobit vynaložené investice. Další MARKETING MEETING se bude věnovat právě video marketingu a jeho přínosu značkám. Podíváme se, jak prostřednictvím videa budovat či posílit brand, jaké jsou nejoblíbenější video formáty nejen… Pokračovat ve čtení VIDEO MARKETING A JEHO PŘÍNOS PRO ZNAČKU


Kategorie: ARCHIV UDÁLOSTÍ
POŘADATEL: Tuesday
Řečník: Andrea Pavelcová, další viz program, Josef Řezníček, Pavel Ctibor, Robin Růžička

17/3
NÁSTROJE V MARKETINGU

Pokud chcete mít přehled o nejnovějších trendech a nejefektivnějších marketingových nástrojích, které vám mohou pomoci při vaší práci, zúčastněte se online konference Nástroje v marketingu. Ta představí nejzajímavější platformy na trhu a nabídne praktické příklady, jak s nimi pracovat. Podíváme se například, jak zefektivnit webovou analytiku, vyhodnocovat chování návštěvníků webu, sledovat chování konkurence, sbírat a spravovat leady či jak na AB… Pokračovat ve čtení NÁSTROJE V MARKETINGU


Kategorie: ARCHIV UDÁLOSTÍ
POŘADATEL: Tuesday

21/4
BRANDSTORMING 2022

Odvaha, kreativita a inovace. To jsou atributy, se kterými by se chtěla pojit snad každá značka. Na dalším, už devátém ročníku konference BRANDstorming představíme značky, kterým se to povedlo nebo měly odvahu se touto cestou vydat a přineslo jim to požadované výsledky. Ať už ve své komunikaci otevřely kontroverzní téma, kterému se ostatní vyhýbali, nebo na to… Pokračovat ve čtení BRANDSTORMING 2022


Kategorie: ARCHIV UDÁLOSTÍ
POŘADATEL: Tuesday

1/12
NÁSTROJE V MARKETINGU

Pokud chcete mít přehled o nejnovějších trendech a nejefektivnějších marketingových nástrojích, které vám mohou pomoci při vaší práci, zúčastněte se online konference Nástroje v marketingu. Ta představí nejzajímavější platformy na trhu a nabídne praktické příklady, jak s nimi pracovat.


Kategorie: ARCHIV UDÁLOSTÍ
POŘADATEL: Tuesday

14/6
JAK CO NEJLÉPE POZNAT SVÉHO ZÁKAZNÍKA

Koronavirová pandemie změnila leccos včetně nákupních zvyklostí a chování zákazníků. Další MARKETING MEETING se zaměří na to, jak co nejlépe poznat své zákazníky a být připraven na změny, které přicházejí. Nabídneme tipy, jak co nejefektivněji komunikovat se svou cílovou skupinou, jak získat její loajalitu a jak naopak na ty, kteří rádi sledují nové trendy a mění postoje.  Tématem bude… Pokračovat ve čtení JAK CO NEJLÉPE POZNAT SVÉHO ZÁKAZNÍKA


Kategorie: ARCHIV UDÁLOSTÍ
POŘADATEL: Tuesday

1/11
CZECH INTERNET FORUM 2022

Vliv sociálních sítí stále významně roste a mladí lidé konzumují zpravodajství a mediální obsah z velké části jejich prostřednictvím. Co to znamená pro budoucnost médií a tvůrce obsahu? Jak na tento fakt reagují samotné mediální domy? To bude jedním z hlavních témat už 17. ročníku konference Czech Internet Forum. 


Kategorie: ARCHIV UDÁLOSTÍ
POŘADATEL: Tuesday

20/4
BRANDSTORMING 2023

Devátý ročník konference BRANDstorming se opět bude točit kolem značek. Představíme si příběhy značek, které si získaly přízeň svých zákazníků. To, co je spojuje, je umění být relevantní pro svou cílovou skupinu a odvážná komunikace, která se mnohdy pohybuje „na hraně“. Věnovat se budeme také tomu, jak v dnešní přesycené době získat pozornost zákazníků a jak se odlišit od konkurence.


Kategorie: ARCHIV UDÁLOSTÍ
POŘADATEL: Tuesday

2/11
CZECH INTERNET FORUM 2023

Mediální průmysl jakožto tvůrce a distributor obsahu prochází výraznými změnami, kdy potřebuje hledat nové obchodní modely a příležitosti na trhu. Jsme svědky vzestupu nových placených služeb zejména na poli streamovacích videoték, ale až čas ukáže, které projekty jsou životaschopné. K monetizaci obsahu ale už přistupují další typy i poměrně nových médií. Je toto správná cesta, jak nahradit klesající příjmy z reklamního trhu? A jak v tomto směru mohou médiím pomoci nové technologie?


Kategorie: ARCHIV UDÁLOSTÍ
POŘADATEL: Tuesday

18/5
NÁSTROJE V MARKETINGU

Pokud chcete mít přehled o nejnovějších trendech a nejefektivnějších marketingových nástrojích, které vám mohou pomoci při vaší práci, zúčastněte se konference Nástroje v marketingu. Ta představí nejzajímavější platformy na trhu a nabídne praktické příklady, jak s nimi pracovat.


Kategorie: ARCHIV UDÁLOSTÍ
POŘADATEL: Tuesday

4/4
BRANDSTORMING 2024

Na dalším ročníku konference BRANDstorming se opět budeme věnovat příběhům značek a jejich cestě za úspěchem. To vše v době, která se s nástupem AI a nových technologií bez inovací neobejde.


Kategorie: ARCHIV UDÁLOSTÍ
POŘADATEL: Tuesday

5/11
CZECH INTERNET FORUM 2024

Na dalším ročníku konference Czech Internet Forum představíme opět novinky a trendy ze světa médií a digitálního marketingu, nové mediální projekty, čerstvá data z trhu i změny v legislativě.


Kategorie: ARCHIV UDÁLOSTÍ
POŘADATEL: Tuesday