Director of Commercial Marketing & Pitch Development
ITV
Chris Goldson působí v médiích přes 20 let. Pracoval pro značky Media Week, Financial Times nebo BBC. Chris se stará o komerční marketing ITV, ve které působí jíž deset let od roku 2011. Vede inovační tým „Creative Works“, se kterým dodnes vytváří vzrušující nápady pro inzerenty a prodejní tým a z celé jeho práce je znát, že Chris prostě MILUJE televizi!
The renaissance of TV advertising
ITV přiváží poutavý příběh 4„R“, který vypráví o renesanci televizní reklamy ve Spojeném království:
- Jak zadavatelé z hlavních kategorií znovuobjevili (Rediscovery) význam televizní reklamy.
- Jak během pandemie přehodnotili (Revaluation) důležitost ITV jako reklamního partnera.
- Jak došlo k oživení (Revitalised) zákaznické základny díky nárůstu e-commerce a značek DTC.
- Jak byla díky klíčovým úspěchům plynoucím z vyvíjející se adresné nabídky znovunalezena síla (Reinvention) televizní reklamy.
Záznam z Chrisovy přednášky zde:
https://www.screenvoice.cz/wp-content/uploads/Chris-Goldson.mp4?_=4
Prezentace zde.
Události, kterých se účastní:
JAK MŮŽE ZNAČKA REAGOVAT NA KRIZI ŽIVOTNÍCH NÁKLADŮ?
Jaká jsou rizika snižování výdajů, když jsou rozpočty napjaté? Jak internímu finančnímu týmu zdůvodnit podporu značky? A pokud jste schopni utrácet i v době poklesu, jaké sdělení a tón bude mít u spotřebitelů odezvu?
POŘADATEL: ITV
PŘÍSPĚVKY, KTERÉ CITUJÍ AUTORA #chris-goldson
RENESANCE TV REKLAMY. V ČEM JE PRO ČESKÝ TRH INSPIRATIVNÍ NEJVĚTŠÍ BRITSKÁ KOMERČNÍ TELEVIZE ITV?
Zatímco poslední dva roky byl svět kvůli covidové pandemii uzavřen a zpomalen, britská komerční televize ITV tento čas věnovala hledání nových obchodní příležitostí a inovativním projektům. Zavedla novou formu spolupráce s inzerenty, přišla s projektem televize jako místem přímého nákupu a nebojí se ani posunu k sociálním médiím a vstupu do metaverse. I proto může říct, že nastává renesance televizní reklamy. Rok 2021… Pokračovat ve čtení RENESANCE TV REKLAMY. V ČEM JE PRO ČESKÝ TRH INSPIRATIVNÍ NEJVĚTŠÍ BRITSKÁ KOMERČNÍ TELEVIZE ITV?
AKTV V PRAZE HOSTILA SUMMIT GENERÁLNÍCH ŘEDITELŮ A TOP MANAGEMENTU SVĚTOVÉHO TV A ROZHLASOVÉHO BYZNYSU
V rámci svého členství v odborné asociaci egta, která sdružuje televizní a rozhlasové společnosti z Evropy i jiných zemí světa, dostala Asociace komerčních televizí příležitost v Praze hostit letošní odborné setkání egta CEO & Top Exec’s Summit. Jedná se o každoroční setkání členů egta, na kterém si v průběhu dvou dní top management mediálních společností vyměňuje své zkušenosti, inspiraci i kontakty. Letošní ročník se konal… Pokračovat ve čtení AKTV V PRAZE HOSTILA SUMMIT GENERÁLNÍCH ŘEDITELŮ A TOP MANAGEMENTU SVĚTOVÉHO TV A ROZHLASOVÉHO BYZNYSU
MARKETINGOVÁ SUPERSTAR MARK RITSON ODSTARTUJE V PRAZE SVOU EVROPSKOU TOUR
Asociace komerčních televizí pokračuje ve svých osvětových aktivitách a na podzim uspořádá svou již třetí konferenci určenou marketingovým profesionálům. Tentokrát poprvé spojí své síly se slovenskou Asociáciou nezávislých rozhlasových a televíznych staníc Slovenska (ANRTS), aby společně umožnily českým a slovenským marketérům si naživo poslechnout jednu z nejvýraznějších marketingových osobností dneška, australského profesora Marka Ritsona. Kromě něj na konferenci s názvem… Pokračovat ve čtení MARKETINGOVÁ SUPERSTAR MARK RITSON ODSTARTUJE V PRAZE SVOU EVROPSKOU TOUR