Prezident a generální ředitel The VAB
Sean Cunningham vede asociaci VAB, která je přední zdroj amerických marketérů v oblasti dat a výzkumu videa. Díky svým hlubokým znalostem a zkušenostem z reklamního světa, je Sean nadšeným podporovatelem snah marketérů maximalizovat výsledky, vyřešit obchodní výzvy, budovat hodnotné značky a zvyšovat celkový prodej a ziskovost. Neustálý vývoj společnosti VAB odráží jeho víru v neustálou snahu znovu objevit úspěšnou společnost jako základní výhodu pro marketéry.
Sean, známý svou schopností hluboce se ponořit do byznysu značky, má značné zkušenosti v mnoha největších průmyslových odvětvích, včetně automobilového průmyslu, technologií, spotřební elektroniky a řady dalších.
Dříve Sean zastával nejvyšší pozice v několika předních amerických mediálních a reklamních agenturách v New Yorku a Torontu, včetně Universal McCann, kde byl klíčovou postavou v období bezprecedentního obchodního růstu.
To nejlepší ze série VAB INSPIRE
Aktuální situace nutí marketéry zpochybňovat vše – své strategie, rozpočty i marketingová sdělení. Sean se pokusí shrnout zásadní odpovědi na praktické otázky a představit trendy, které ilustrují změny v marketingu značek a mediálních strategiích s cílem ochránit a podpořit značky i v turbulentních časech.
Více informací – https://thevab.com/insight/vab-inspire-full-recap
Prezentace naleznete zde.
Události, kterých se účastní:
ONLINE TALK ON THE HALO EFFECT OF TV
Společnost VAB sdílí výsledky své komplexní analýzy stovek značek (jak DTC, tak non-DTC), které využily reklamu v TV jako způsob, jak posunout své podnikání vpřed. Práce ukazuje obrovský vliv TV na řízení obchodních výsledků a růst podle životního cyklu značky.
POŘADATEL: Egta
ONLINE TALK ON TOMORROW’S TV, CREATED TODAY
Laura Molen (prezidentka, reklama a partnerství, NBCUniversal), Matthias Dang (spoluředitel RTL, Německo) a Jonathan Allan (výkonný ředitel, Channel 4) sdílejí své názory na to, proč je televize médiem, které stojí na křižovatce mezi očekáváními diváků, potřebami inzerentů a dokonalostí provozovatelů vysílání. Akci moderoval Sean Cunningham (prezident, The Global TV Group; President & CEO, VAB). Webinář proběhl v listopadu 2021.
POŘADATEL: Egta
ONLINE TALK ON THE HALO EFFECT OF TV
VAB conducted a comprehensive analysis of hundreds of brands (both DTC and non-DTC) that have used TV advertising as a way to move their business forward. The work shows the huge impact TV has on driving business results and growth according to the brand lifecycle.
POŘADATEL: VAB
PŘÍSPĚVKY, KTERÉ CITUJÍ AUTORA #sean-cunningham
„ZACHOVEJTE KLID A INZERUJTE“ RADÍ ZNAČKÁM V KRIZI SEAN CUNNINGHAM
Ředitel americké poradenské firmy Video Advertising Bureau (VAB) Sean Cunningham ve webináři pro AKTV radí, jak úspěšně navigovat svou značku během hospodářského poklesu. Data a zkušenosti, které jeho instituce shromáždila během covidového období i před ním, mohou sloužit marketérům jako vodítko pro úspěšné zdolání všech dalších krizí. Poradenská organizace Video Advertising Bureau (VAB) z USA pomáhá… Pokračovat ve čtení „ZACHOVEJTE KLID A INZERUJTE“ RADÍ ZNAČKÁM V KRIZI SEAN CUNNINGHAM