TEREZA ŠIMEČKOVÁ

9. 1. 2022

NIELSEN

Tereza je předsedkyně představenstva, spoluzakladatelka a spolumajitelka výzkumné agentury Nielsen Admosphere, současně je jednatelkou jejích dceřiných společností. V Nielsen je jako Commercial Leader zodpovědná za oblast mediálních výzkumů, měření a projektů v ČR, na Slovensku, v Bulharsku a licenčně v Arménii.

Oblasti médií a zejména televizního a crossmediálního měření se Tereza věnuje celou svoji profesní kariéru – již od roku 1994. Nielsen Admosphere (v minulosti jako MEDIARESEARCH) se pod jejím vedením postupně od roku 2001 stal nejen výhradním realizátorem crossmediálního měření sledovanosti videoobsahu v ČR, které zadává Asociace televizních organizace, ale nabízí také široké portfolio dalších produktů v oblasti marketingových a mediálních výzkumů, analýz, zpracování dat či vývoje vlastních technologií. Společnost také v průběhu let rozšířila své aktivity do dalších zemí. Před založením Nielsen Admosphere působila Tereza na různých pozicích ve společnostech zabývajících se marketingovým výzkumem, zejména v oblasti vývoje a marketingu software pro analýzu dat z peoplemetrů a marketingového výzkumu. Vystudovala Matematicko-fyzikální fakultu Univerzity Karlovy v Praze, obor Informatika – datové inženýrství.

Vyvíjející se mediální prostředí

  • Divák
  • Jak měřit video
  • Od metriky k monetizaci

https://youtu.be/wmCrvoK1kls

Prezentace v pdf ke stažení zde.

PŘÍSPĚVKY, KTERÉ CITUJÍ AUTORA #tereza-simeckova

5. 11. 2024

CIF: ČESKÁ MÉDIA PLNOU TVORBU OBSAHU AI NESVĚŘÍ

Umělá inteligence je v médiích dobrý sluha, ale špatný pán, shodli se na konferenci Czech Internet Forum zástupci tuzemských mediálních domů. Tuzemské mediální společnosti využívají umělou inteligenci (AI) pro pomocné procesy, plné nahrazení lidské práce nástroji generativní AI ale vylučují. Za klíčové označují dodržování vnitřních pravidel stanovených pro práci s AI a její využití vidí… Pokračovat ve čtení CIF: ČESKÁ MÉDIA PLNOU TVORBU OBSAHU AI NESVĚŘÍ

9. 11. 2022

HBBTV AKTIVNĚ VYUŽÍVÁ MILION UŽIVATELŮ, ČASTĚJI MLADŠÍCH

V Praze probíhá mezinárodní odborné setkání k HbbTV vysílání. Počet aktivních uživatelů HbbTV představuje v Česku jeden milion. Počet aktivních uživatelů červeného tlačítka neboli HbbTV (hybridního TV vysílání) je na českém trhu podle dat ATO-Nielsen Admosphere jeden milion. V Česku má televizní přijímač 92 % domácností, z čehož 49 % domácností vlastní televizi připojenou k… Pokračovat ve čtení HBBTV AKTIVNĚ VYUŽÍVÁ MILION UŽIVATELŮ, ČASTĚJI MLADŠÍCH

15. 10. 2019

ČESKÝ DIVÁK NEJRADĚJI SLEDUJE POŘADY ŽIVĚ, PŘÍPADNĚ BRZY PO JEJICH ODVYSÍLÁNÍ, ŘÍKÁ TEREZA ŠIMEČKOVÁ

Na konferenci TV on the Move zaměřené na svět postlineární televize se Tereza Šimečková podělila o výsledky výzkumu celkové sledovanosti pro Českou republiku a rovněž popsala způsoby měření, které jsou v ČR dostupné. V rámci přednášky se opírala o zprávu o celkové sledovanosti The Medial Landscape (2019) od společnosti Nielsen. Měření domácností v České republice… Pokračovat ve čtení ČESKÝ DIVÁK NEJRADĚJI SLEDUJE POŘADY ŽIVĚ, PŘÍPADNĚ BRZY PO JEJICH ODVYSÍLÁNÍ, ŘÍKÁ TEREZA ŠIMEČKOVÁ

1. 10. 2019

O NEJLEPŠÍ MARKETINGOVÉ KNOW-HOW SE NA KONFERENCI TV ON THE MOVE PODĚLIL WIEMER SNIJDERS, AUTOR BESTSELLERU EAT YOUR GREENS

Začátek října už tradičně patřil konferenci Asociace komerčních televizí, která je primárně určená zadavatelům reklamy a mediálním agenturám. Hlavním tématem konference TV ON THE MOVE je vyvíjející se televize v post-lineární době, kdy TV není a už nikdy nebude jen televizní obrazovka v obývacím pokoji. Také v letošním roce se AKTV v pořadatelství spojila se slovenskou Asociáciou nezávislých rozhlasových a televíznych staníc… Pokračovat ve čtení O NEJLEPŠÍ MARKETINGOVÉ KNOW-HOW SE NA KONFERENCI TV ON THE MOVE PODĚLIL WIEMER SNIJDERS, AUTOR BESTSELLERU EAT YOUR GREENS