< zpět na slovník

Jeden z projektů SPIR, který sleduje výdaje do celoplošné internetové reklamy. Je založen na kombinaci postupů – přímých deklaracích spolupracujících médií, monitorovacím robotovi a zpětné kontrole ve spolupráci s mediálními agenturami. Výstupy přinášejí informace o výši reklamních investic a proběhlých a aktuálních kampaních až do úrovně jednotlivých vizuálů (kreativ), které se ukládají do databáze. Mezi hlavní formy sledované reklamy patří obrazová, flashová, textová a kombinovaná reklama.



Příspěvky, které obsahují slovo AdMonitoring

NADA: REKLAMNÍ INVESTICE POMOHLY SAZCE K VYŠŠÍ ZNALOSTI

10. 9. 2024
uuuVýzkumná společnost NADA zkoumala vztah mezi výší investic do reklamy a znalostí značky v kategorii Sázek a loterií. Výzkumná společnost ...

REKLAMNÍ INVESTICE V MÉDIÍCH ZA OSM MĚSÍCŮ DRŽÍ DVOUCIFERNÝ RŮST

20. 9. 2022
uuuVšechny sledované mediatypy vykázaly v letošním osmém měsíci meziroční růst monitorovaných investic do médií. Dosavadní vývoj reklamních inv...

MONITORING: REKLAMNÍ INVESTICE V MÉDIÍCH LETOS RYCHLE ROSTOU

19. 5. 2022
uuuMonitorované reklamní investice v médiích v dubnu meziročně vyrostly téměř o čtvrtinu. Za první čtyři měsíce 2022 jsou pak vyšší o 15 procen...