Atribuce
Zahrnuje použití analytických modelů, které umí přiřadit jednotlivým mediálním kanálům, jimž byl zákazník vystaven a na které případně zareagoval (nákup), příslušný kredit. Konečným cílem takové analýzy je optimalizace marketingových výdajů a synergie mediálních kanálů.
Příspěvky, které obsahují slovo Atribuce
ROMANIUK A BINET: MĚŘTE ZDRAVÍ ZNAČEK A DLOUHODOBÉ ÚČINKY
4. 10. 2023
uuuVyvarujte se chyb v měření značek, abyste dosáhli přesnějšího obrazu o jejich skutečném postavení, vzkázali účastníkům konference Brand Mana...
NOVÁ INICIATIVA MÁ PODPOŘIT ROZVOJ ADRESOVATELNÝCH MEDIÍ NA EVROPSKÝCH TRZÍCH
25. 1. 2022
uuuRoky po roce 2020 budou desetiletím adresovatelných médií, protože se konzumace médií stále přesouvá na propojené platformy, což otevírá nov...
JAK NAVRHNOUT ODPOVĚDNOU TELEVIZNÍ KAMPAŇ
18. 5. 2021
uuuDnes je marketing spjatý s obchodním růstem těsněji než kdy dřív. Podniky požadují přímou spojitost mezi kampaněmi a novými zákazníky, navýš...
PROČ NENÍ CONNECTED TV TAK SLOŽITÁ, JAK SI INZERENTI MYSLÍ
5. 4. 2021
uuuInzerenti si nyní uvědomují důležitost CTV pro dosažení mimořádně velkého publika – dramatická akcelerace v roce 2020 vedla k tomu, že počet...
NABÍZÍ BUDOUCNOST CTV AUKČNÍ MODEL NÁKUPU REKLAMY? SLOVO MAJÍ ODBORNÍCI...
22. 3. 2021
uuuNení jasné, jak bude budoucnost nákupu televizní reklamy v připojené televizi vypadat. Vzhledem k tomu, že se hodně televizního inventory - ...
TRENDY MĚSÍCE: ROI, B2B A TELEVIZE NOVÉ GENERACE
19. 3. 2021
uuuJak mohou inzerenti zdvojnásobit návratnost investic (ROI)? Podívejme se na některé výzvy a příležitosti pro B2B marketéry a budoucí podmínk...
TELEVIZNÍ INZERENTI MUSÍ PŘESTAT IGNOROVAT MĚŘENÍ UPROSTŘED TRYCHTÝŘE: TAM JE AKCE
25. 2. 2021
uuuKdyž se digitální svět střetnul s televizí, objevila se příležitost změnit pravidla hry: schopnost měřit skutečné chování spotřebitelů v rea...
VIDEOREKLAMA 2021-2024
14. 1. 2021
uuuSvět videoreklamy se v příštích třech letech změní víc, než se změnil za posledních 60 let. Co původně vzniklo jako kanál pro budování značk...