< zpět na slovník

Forma cílení kampaně, která chce zasáhnout konkrétní publikum na základě demografických proměnných, zájmů, věku, chování, nebo nejpravděpodobněji jejich kombinace.



Příspěvky, které obsahují slovo Cílení na diváky

MEDIA CLUB ZAJISTÍ PRODEJ REKLAMY PRO FAST KANÁLY SWEET.TV

30. 1. 2025
uuuMedia Club rozšiřuje své portfolio o prodej reklamy pro FAST kanály streamovací platformy Sweet.tv. Media Club rozšiřuje své portfolio o ...

SLEDOVÁNÍ TELEVIZE SE VRACÍ ZPĚT DO OBÝVACÍHO POKOJE

29. 3. 2021
uuuVýzkum společnosti FreeWheel, poskytovatele technologické platformy pro reklamu, jasně mapuje současný televizní průmysl a ukazuje, že po de...



SCREEN VOICE
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies, abychom vám mohli poskytnout co nejlepší uživatelský zážitek. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.