< zpět na slovník

Cena, kterou inzerent platí za realizaci 1 000 reklamních impresí, tj. za oslovení tisíce diváků dané cílové skupiny. CPT se vypočítá tak, že cenu za umístění reklamy vydělíme počtem osob nebo impresí, které přinese (CPT = celková cena / imprese) v tisících. Synonymem je zkratka CPM (odvozena z francouzského Coût Par Mille), která se používá v zahraničí.



Příspěvky, které obsahují slovo CPT

NOVÝ TYP REKLAMY VE SMART TV ZASÁHNE AŽ ČTYŘI MILIONY LIDÍ

20. 2. 2024
uuuJak zaujmout diváky, kteří nesledují tradiční televizní vysílání? Řešením může být reklama přímo v operačním systému Smart TV. Streamovac...

CIF 2023: VOYO PŘIPOUŠTÍ REKLAMU, PRIMA+ MÁ 100 TISÍC PLATÍCÍCH

2. 11. 2023
uuuNa konferenci Czech Internet Forum diskutovali zástupci mediálních skupin o video obsahu a jeho budoucnosti. Televizní skupina Nova uvede...

PRIMA+ ŘÍKÁ, ŽE JE NAD PLÁNEM. VOYO O VERZI S REKLAMOU NEUVAŽUJE

15. 6. 2023
uuuTelevizní skupiny Prima i Nova si pochvalují vývoj svých služeb pro video na vyžádání. Shodně uvádějí, že dosahují lepších výsledků, než si ...

INTERNETOVÍ OBCHODNÍCI JSOU NEJVĚTŠÍMI TELEVIZNÍMI INZERENTY

21. 3. 2019
uuuKolektivně představují internetoví obchodníci největší kategorii inzerentů v britské TV zodpovědnou za téměř 15% celkových nákladů investova...