< zpět na slovník

Přehled cen za reklamu pro určité časové období, např. jednoho kalendářního roku, který jednotlivá média veřejně publikují. Reálné ceny se pak mohou lišit a jsou výsledkem jednání s jednotlivými inzerenty a závisí na objemu, sezónních indexech a dalších individuálních proměnných.



Příspěvky, které obsahují slovo Ceníkové ceny

NADA: REKLAMNÍ INVESTICE POMOHLY SAZCE K VYŠŠÍ ZNALOSTI

10. 9. 2024
uuuVýzkumná společnost NADA zkoumala vztah mezi výší investic do reklamy a znalostí značky v kategorii Sázek a loterií. Výzkumná společnost ...

ALZA.CZ UŽ SYPE DO REKLAMY VÍC NEŽ KAUFLAND I LIDL

22. 1. 2020
uuuV roce 2019 tady televize odvysílaly znovu víc reklam a zároveň reklamní spoty zdražily. Nejsilnějším zadavatelem roku byl podle Nielsen Adm...