< zpět na slovník

Odkazuje na seskupování nebo segmentaci diváků nad rámec běžných demografických proměnných (v reklamním žargonu jako „demografie“ či „soc-demo“), jako je věk, pohlaví nebo příjmy. Diváky můžeme členit podle místa (např. PSČ, vzdálenost od prodejny), chování (např. znalec módy), postoje (např. rychlé osvojování nových technologií), záměru (např. divák, který má v úmyslu cestovat), vlastnictví (např. majitel psa), životního stylu (např. fitness nadšenec) apod.



Příspěvky, které obsahují slovo Divácké segmenty

ÓČKO OTESTUJE MOŽNOST NAHRAZOVAT LINEÁRNÍ TV REKLAMU CÍLENÍM NA SKUPINY

12. 12. 2023
uuuVe spolupráci se společností České Radiokomunikace otestuje TV Óčko možnost nahrazovat na televizorech připojených k internetu lineární rekl...



SCREEN VOICE
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies, abychom vám mohli poskytnout co nejlepší uživatelský zážitek. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.