< zpět na slovník

Tvoří ji osoby, které skutečně trvale a společně bydlí v jedné domácnosti. Druhá domácnost je pak místo, kam členové domácnosti opakovaně jezdí o prázdninách, o víkendech apod. Jedná se tedy zejména o chaty, chalupy, ale i domy příbuzných a známých, kde členové domácnosti opakovaně tráví čas. V České republice evidujeme v roce 2020 cca 4,45 milionů domácností. Alespoň jeden funkční televizor má doma 96 % českých domácností.



Příspěvky, které obsahují slovo Domácnost

NOVA NA JAŘE: VRAŽDY V KRAJI, MOZAIKA NEBO POSLEDNÍ JEDNA RODINA

4. 12. 2024
uuuNěkolik nových seriálů nebo premiérových dílů už uvedených seriálů, novou zábavní show nebo dokureality uvede v jarním vysílání příštího rok...

ČEŠI SLEDUJÍ TELEVIZI V PRŮMĚRU 3,5 HODINY DENNĚ

21. 11. 2024
uuuHodnota průměrné doby strávené u televize (ATS) se v České republice stabilně drží na 3,5 hodinách denně. Ukazují to data z elektronického m...

ASOCIACE HBBTV OZNÁMILA VÍTĚZE HBBTV AWARDS 2024

15. 11. 2024
uuuAsociace HbbTV, globální iniciativa zaměřená na poskytování otevřených standardů pro pokročilé interaktivní televizní služby prostřednictvím...

PRIMA CHCE ZACHOVAT POZEMNÍ TV MINIMÁLNĚ DO ROKU 2050

13. 11. 2024
uuuSpolečnost FTV Prima a Digital Broadcasting vyjádřily prostřednictvím připomínek ke Strategii správy kmitočtového spektra dlouhodobou podpor...

EVROPA SE STÁVÁ PRO CTV NEJRYCHLEJI ROSTOUCÍM TRHEM

27. 10. 2024
uuuPřes 80 % domácností s připojenou televizí dává CTV přednost před klasickou lineární televizí. I když podíl CTV na trhu v Evropě zatím ne...

TÉMATEM LETOŠNÍHO SYMPOZIA HBBTV BUDE NAPŘÍKLAD ADRESOVATELNÁ REKLAMA NEBO DOPAD UMĚLÉ INTELIGENCE

16. 10. 2024
uuuAsociace HbbTV zveřejnila podrobnosti o programu letošní oborové konference HbbTV Symposium and Awards 2024. Každoroční klíčový summit od...

ATO VYHODNOTÍ NABÍDKY NA MĚŘENÍ TV SLEDOVANOSTI MIMO DOMOV

14. 10. 2024
uuuAsociace televizních organizací, která je zadavatelem projektu měření televizní sledovanosti, ho zamýšlí rozšířit o lokality mimo domov. V p...

ADFORM REALIZOVAL PRVNÍ PROGRAMATICKOU KAMPAŇ V LINEÁRNÍ TV

9. 10. 2024
uuuPro ČSOB vytvořila společnost Adform ve spolupráci s Publicis Groupe a Tivio Studio první programatickou kampaň v lineární televizi. Spol...