< zpět na slovník

Počet případů, kdy je jedinec vystaven reklamní kampani nebo programu. U digitálního videa se frekvence při mediálním plánování zpravidla řídí pomocí omezování frekvence, neboť vyšší frekvence je většinou na úkor zásahu. Uvádí se jako průměrná frekvence a vypočítá se podle rovnice celkový počet impresí / zásah = průměrná frekvence.



Příspěvky, které obsahují slovo Frekvence

MEDIA CLUB LONI ZVÝŠIL TRŽBY, ROSTLA I ONLINOVÁ A RÁDIOVÁ REKLAMA

23. 8. 2024
uuuMediální zastupitelství Media Club, které operuje v segmentech mediální reklamy, znovu loni zvýšilo tržby i hospodářský výsledek. Tržby s...

TN LIVE JIŽ BRZY OSLAVÍ TŘETÍ NAROZENINY

29. 4. 2024
uuuTřetího května oslaví zpravodajská platforma TN Live již třetí narozeniny. „Když jsme tento projekt rozjížděli, dali jsme si za cíl, že chc...

ATMEDIA INDEX: PLACENÉ VOD SLUŽBY SLEDUJÍ TÉMĚŘ DVĚ TŘETINY GENERACE Z

28. 2. 2024
uuuVOD služby v Česku zažívaly v uplynulých letech velký boom a počet diváků, kteří za ně byli ochotni platit, pravidelně rostl. V loňském roce...

FÉNIX MÉDIA SE ZAMĚŘÍ NA MEDIÁLNÍ TALENTY BUDOUCNOSTI

22. 9. 2023
uuuDruhé setkání Fénix Media o budoucnosti českých médií se zaměří na talenty české mediální scény. Druhá kvartální debata Fénix Média se us...

STUDIE UK: MLADŠÍ PUBLIKUM SE OBÁVÁ REKLAMNÍHO ZAHLCENÍ

19. 9. 2023
uuuBombardování reklamami je největší příčinou nedůvěry v reklamu a význam této skutečnosti pro mladší publikum v posledních dvou letech výrazn...

MEDIA CLUB LONI TĚŽIL Z RŮSTU TELEVIZNÍ, RÁDIOVÉ I ONLINE REKLAMY

24. 8. 2023
uuuI přes náročné vnější podmínky na reklamním trhu se mediálnímu zastupitelství Media Club podařilo v roce 2022 navýšit tržby ve všech třech s...

NOVA ZAŘAZUJE DO HBBTV KVÍZOVÝ FORMÁT A ROZŠIŘUJE MAX REACH

8. 11. 2022
uuuSkupina Nova zařazuje do své inzertní nabídky HbbTV nový kvízový formát. Zároveň také rozšiřuje možnosti formátu Max Reach. Skupina Nova ...

MEDIA CLUB LONI ZVÝŠIL HRUBÝ ZISK NA 818 MIL. KČ

15. 8. 2022
uuuZastupitelství Media Club loni zaznamenalo stabilní poptávku ze strany klientů oproti roku 2020, kdy docházelo ke změně chování spotřebitelů...