< zpět na slovník

V reklamě označuje přenos účinku komunikace jedné značky na jinou značku nebo produkt. Jedná se o parazitní jev, který nastane, pokud spotřebitelé dostatečně nerozlišují mezi podobnými značkami nebo produkty.



Příspěvky, které obsahují slovo Haló efekt

FORUM MEDIA: KOMUNIKACI JE TŘEBA STAVĚT NA PŘÍBĚHU S EMOCEMI

9. 11. 2023
uuuJak budovat efektivní kampaně i komunikační strategie nejen na sítích, ukázali na MAM Stage Richard Dool, Jules Chalkley, Dominika Skirło, S...

SLEDOVANOST ŽENSKÝCH SPORTŮ ROSTE

9. 8. 2023
uuuZájem o ženské sporty roste raketovým tempem. Jak mohou vysílací společnosti a sponzoři podpořit tento trend? Turnaj NCAA v roce 2023 při...

SÍLA NOSTALGIE V MARKETINGU A KORUNOVACE

8. 5. 2023
uuuZnačky, které se chytají korunovace krále Karla III., často využívají pocitu nostalgie a sentimentálních myšlenek v souvislosti s institucí ...

TELEVIZE PODPORUJE OBCHODNÍ VÝSLEDKY

30. 4. 2021
uuuGlobal TV Group inzerentům přináší nejnovější důkazy z celého světa o účinnosti televize. Výsledky výzkumu ukazují, jak se televize na jedno...

GLOBÁLNÍ DŮKAZ O SÍLE A POPULARITĚ TELEVIZE

5. 8. 2020
uuuMožná je náš způsob života ve Velké Británii na míle vzdálený slunečným břehům Španělska, živosti Kolumbie a Santově polární záři ve Finsku....