Haló efekt
V reklamě označuje přenos účinku komunikace jedné značky na jinou značku nebo produkt. Jedná se o parazitní jev, který nastane, pokud spotřebitelé dostatečně nerozlišují mezi podobnými značkami nebo produkty.
Příspěvky, které obsahují slovo Haló efekt
FORUM MEDIA: KOMUNIKACI JE TŘEBA STAVĚT NA PŘÍBĚHU S EMOCEMI
9. 11. 2023
uuuJak budovat efektivní kampaně i komunikační strategie nejen na sítích, ukázali na MAM Stage Richard Dool, Jules Chalkley, Dominika Skirło, S...
SLEDOVANOST ŽENSKÝCH SPORTŮ ROSTE
9. 8. 2023
uuuZájem o ženské sporty roste raketovým tempem. Jak mohou vysílací společnosti a sponzoři podpořit tento trend?
Turnaj NCAA v roce 2023 při...
SÍLA NOSTALGIE V MARKETINGU A KORUNOVACE
8. 5. 2023
uuuZnačky, které se chytají korunovace krále Karla III., často využívají pocitu nostalgie a sentimentálních myšlenek v souvislosti s institucí ...
TÉMA MĚSÍCE: TELEVIZE POMÁHÁ ZNAČKÁM ROZKVÉST
2. 3. 2023
uuu...
TELEVIZE PODPORUJE OBCHODNÍ VÝSLEDKY
30. 4. 2021
uuuGlobal TV Group inzerentům přináší nejnovější důkazy z celého světa o účinnosti televize. Výsledky výzkumu ukazují, jak se televize na jedno...
GLOBÁLNÍ DŮKAZ O SÍLE A POPULARITĚ TELEVIZE
5. 8. 2020
uuuMožná je náš způsob života ve Velké Británii na míle vzdálený slunečným břehům Španělska, živosti Kolumbie a Santově polární záři ve Finsku....