< zpět na slovník

Zkratka pro klíčový ukazatel výkonu. Každá organizace zpravidla používá jiný ukazatel výkonu pro posouzení dosažení svých vlastních úspěchů. Například banka může používat jako KPI počet nově uzavřených hypotečních smluv, zatímco u rychloobrátkového zboží to budou prodeje vyjádřené v kusech nebo ve finančním objemu. Typickými KPIs jsou CPA – Cost per Action, CPC – Cost per Click, CPE – Cost per Engagement, CPP – Cost per Point, CPT – Cost per Thousand, CPV – Cost per Viewer, CR – Conversion Rate, CTR – Click Through Rate, nárůst povědomí o značce, nárůst preferencí značky, prodeje podle kusů nebo tržeb, penetrace, Top of Mind ad.



Příspěvky, které obsahují slovo KPI

CTV REKLAMA SE ROZJÍŽDÍ TAKÉ NA ČESKÉM TRHU

9. 12. 2024
uuuVideo reklama na velkých obrazovkách chytrých televizorů (CTV) začíná zajímat i tuzemské zadavatele. Do dvou let by se její možnosti mohly v...

NOVA ZAŘAZUJE DO HBBTV KVÍZOVÝ FORMÁT A ROZŠIŘUJE MAX REACH

8. 11. 2022
uuuSkupina Nova zařazuje do své inzertní nabídky HbbTV nový kvízový formát. Zároveň také rozšiřuje možnosti formátu Max Reach. Skupina Nova ...

DŮVOD, PROČ JE TELEVIZE STÁLE NEJMOCNĚJŠÍM REKLAMNÍM MÉDIEM

28. 8. 2018
uuuKdyž se mediální prostředí začalo fragmentovat a objevovaly se nové reklamní prostředky, televize se za poslední dvě dekády musela začít rad...

INVESTICE DO TELEVIZNÍ REKLAMY ZVYŠUJE AUTOMOBILKÁM KPI

15. 8. 2018
uuuVýrobci automobilů, kteří ve čtvrtém kvartálu roku 2017 zvýšili investice do televizních reklam, zaznamenali statisticky významné zvýšení kl...