< zpět na slovník

Lineární vysílání je vysílatelem naprogramovaná sekvence v denním vysílacím plánu, kterou divák nemůže nijak ovlivnit. Je to klasické televizní nebo rozhlasové vysílání tak, jak ho známe, kdy jeden pořad následuje druhý (oddělený znělkami, reklamami a dalšími částmi vysílání). Opakem je non-linear broadcast, tedy nelineární vysílání, kdy si divák volí, co a v jakém čase bude sledovat. To znamená například podcasting, různé videotéky, VOD (video-on-demand) služby apod.



Příspěvky, které obsahují slovo Lineární TV

CRA: TV VYSÍLÁNÍ 5G BY SE MOHLO KOMERČNĚ ROZJET V ROCE 2027

24. 10. 2024
uuuVývoj nového vysílacího standardu 5G Broadcasting postupuje podle Českých Radiokomunikací rychle dopředu. Společnost věří, že v horizontu tř...

MEDIA CLUB ODBAVIL CTV KAMPAŇ PŘES GOOGLE DV360

15. 10. 2024
uuuMedia Club poprvé ve svém inventory spustil programatickou Connected TV (CTV) kampaň skrze Google DV360. Media Club ve spolupráci s agent...

PPF: TELEVIZNÍ SKUPINA CME LONI ZVÝŠILA ZISK

31. 5. 2023
uuuTelevizní byznys přinesl skupině PPF v roce 2022 vyšší zisk než v předchozím roce, ukazují finanční výsledky. Čistý zisk televizní skupin...

ŠÉF CME STOESSEL: VOYO NEKANIBALIZUJE TV NOVA, SLEDOVANOST ROSTE

20. 4. 2023
uuuCelkový čas strávený s obsahem na kanálech skupiny Nova, do kterých patří i SVOD služba Voyo, se zvyšuje, říká generální ředitel mateřské sp...

LINEÁRNÍ TV REKLAMU LZE DÍKY HBBTV CÍLIT A PERSONALIZOVAT

15. 11. 2022
uuuHbbTV řešení může do lineární TV reklamy přinést personalizaci a cílení. Z online reklamy mají provozovatelé online videa získat do pěti let...

TV NOVA ZVÝŠÍ CENU REKLAMY PRO ROK 2023 O 12 %

24. 10. 2022
uuuRůst cen promítne televizní skupina Nova částečně do své obchodní politiky pro rok 2023. Cenu televizní reklamy zvýší o 12 %. Televizní s...

TRENDY PODLE NEXUS EXPO: POZORNOST, PERSONALIZACE NEBO TOTAL VIDEO

30. 9. 2022
uuuPrvní ročník setkání Nexus Expo nastínil současné trendy v mediální a reklamní komunikaci. Agentury skupiny Group M pozvaly do svého Camp...

LINEÁRNÍ TELEVIZE JE PŘES RŮST VOD OBCHODNĚ KLÍČOVÁ

22. 9. 2022
uuuLineární televizní vysílání je přes rozmach služeb videa na vyžádání (VOD) stále klíčovým zdrojem výnosů i zisků vysílatelů, zaznělo na konf...