< zpět na slovník

Někdy označován také micro-niche targeting, je marketingová strategie, která využívá mj. demografická data o spotřebitelích k identifikování jejich zájmů na úrovni velmi malých skupin s podobně nastaveným myšlením a postoji. Lépe tak mohou ovlivnit jejich postoje a nákupní chování. Zásadním cílem mikrotargetingu je pochopit a znát cílové publikum tak dobře, že dokáže doručit relevantní reklamu prostřednictvím pro ně relevantních komunikačních kanálů pro úzké, specifické publikum.



SCREEN VOICE
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies, abychom vám mohli poskytnout co nejlepší uživatelský zážitek. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.