< zpět na slovník

Ukazatel návratnosti investic, který dokáže kvantifikovat, kolik vydělá každá koruna investovaná do reklamy. Může být vyjádřen v procentech, korunách, eurech, dolarech apod.



Příspěvky, které obsahují slovo ROI

MAKING A MARKETER 2: MARKETING MÁ MARKETINGOVÝ PROBLÉM

29. 10. 2024
uuuTým Marketing Festivalu zveřejnil filmový dokument Making a Marketer 2, ve kterém vystupují osobnosti současné marketingové scény. Tým př...

EVROPA SE STÁVÁ PRO CTV NEJRYCHLEJI ROSTOUCÍM TRHEM

27. 10. 2024
uuuPřes 80 % domácností s připojenou televizí dává CTV přednost před klasickou lineární televizí. I když podíl CTV na trhu v Evropě zatím ne...

TELEVIZNÍ A AUDIO SPOLEČNOSTI SE SHODLY NA PĚTI PRIORITÁCH, KTERÉ JSOU KLÍČEM K ÚSPĚCHU V BUDOUCÍM MEDIÁLNÍM PROSTŘEDÍ

17. 6. 2024
uuuNová charta mediálního odvětví popisuje kolektivní ambice a společné závazky multiplatformních televizních a audio společností po celém svět...

ATTENTION PLANNING: NOVÝ STANDARD PLÁNOVÁNÍ REKLAMNÍCH KAMPANÍ

30. 5. 2024
uuuPlatba za impresi a ani metrika viditelné imprese už v dnešní době v digitální reklamě nestačí. Klíčová je pozornost, kterou reklama získává...

CO SLOVA NEŘEKNOU, UKAZUJE PRVNÍ KAMPAŇ NOVÉ ZNAČKY BOHEMILK OPOČNO

18. 3. 2024
uuuBohemilk Opočno spouští komunikační platformu od agentury Boomerang Communication, postupně zastřeší všechny značky společnosti Interlacto. ...

PRIMA+ PREMIUM JE V PROMO AKCI ZA CENU PRIMA+ LIGHT

8. 12. 2023
uuuPro vánoční období připravila skupina Prima promo akci na svou online videotéku. V ceně tarifu prima+ Light mohou nyní předplatitelé získat ...

AI NENÍ V KREATIVĚ VŠELÉKEM, JE TO JEN NÁSTROJ

6. 11. 2023
uuuUmělá inteligence je stále více zapojována do tvorby kreativy. Nicméně stále jen jako nástroj, který potřebuje lidské vedení. V posledníc...

VÁNOČNÍ KAMPANĚ: T-MOBILE ZACHRAŇUJE VÁNOČNÍ POHODU, ALBERT SLIBUJE DĚTSKOU RADOST Z JÍDLA

6. 11. 2023
uuuDeutsche Telekom do Evropy vysílá vánoční píseň od bratislavské MUW Saatchi & Saatchi. Albert s agenturou VCCP chtějí královsky štědré V...