< zpět na slovník

viz Bidování/přihazování v reálném čase (RTB)



Příspěvky, které obsahují slovo RTB

WARC: NEJVĚTŠÍM STRAŠÁKEM PROGRAMATICKÉ REKLAMY JE BRAND SAFETY

20. 8. 2024
uuuJaké hlavní trendy budou v následujícím roce ovlivňovat programatickou reklamu? To je předmětem nové zprávy The Future of Programmatic 2024,...

STREAMOVACÍ VÁLKY SE POSOUVAJÍ K BALÍČKOVÁNÍ

21. 5. 2024
uuuStreamovací služby stále více přistupují k vytváření balíčků napříč různými provozovateli. Ve Spojených státech se streamovací trh blíží nas...

PRŮZKUM USA: 36 % RESPONDENTŮ PLÁNUJE SLEDOVAT SUPER BOWL

8. 2. 2024
uuuPodle nového průzkumu Adtaxi sledovanost Super Bowlu zaznamená nárůst z 30 % v roce 2023. Každoroční průzkum sledovanosti Super Bowlu, kt...

STUDIE USA: DIGITAL TV RESEARCH PŘEDPOVÍDÁ HLAVNÍ HRÁČE SVOD V ROCE 2029

6. 12. 2023
uuuPodle nově zveřejněné studie společnosti Digital TV Research je favoritem v soutěži o největší počet zákazníků předplatného videa na vyžádán...

SKUPINA PRIMA VSTUPUJE DO SDRUŽENÍ ONLINE VYDAVATELŮ CPEX

20. 10. 2023
uuuCzech Publisher Exchange (CPEx) se rozrůstá o skupinu Prima, respektive její dvě mediální zastupitelství Media Club a Impression Media. Sdru...

PODLE SPOLEČNOSTI NIELSEN SE DÍKY DĚTEM S KONCEM ŠKOLNÍHO ROKU ZVÝŠILO SLEDOVÁNÍ TELEVIZE

4. 8. 2023
uuuDětská sledovanost se v červnu zvýšila natolik, že způsobila celkový nárůst sledovanosti televize o 2,2 %. Podle nově zveřejněného výzkumu s...

STUDIE USA: INTERAKTIVNÍ VIDEOREKLAMY NA CTV MAJÍ LEPŠÍ VÝSLEDKY NEŽ NA MOBILNÍCH ZAŘÍZENÍCH A POČÍTAČÍCH

15. 9. 2022
uuuPokročilá kreativa videoreklam v televizi připojené k internetu vykazuje vyšší výkonnost než interaktivní video na mobilních zařízeních a po...

DIVÁCI CTV DÁVAJÍ PŘEDNOST REKLAMÁM PŘED VYŠŠÍMI POPLATKY ZA OBSAH

1. 6. 2022
uuuNový průzkum společností DeepIntent a LG uvádí, že téměř dvě třetiny (64 %) diváků připojené televize by raději sledovaly reklamy, než aby z...