SPIR
Sdružení pro internetovou reklamu je profesní sdružení subjektů působících v oblasti internetové reklamy. Skládá se z obou stran, které reprezentují reklamní trh – internetová média (poskytovatelé reklamního prostoru) a inzerenti a mediální agentury (zadavatelé internetové reklamy). SPIR sdružuje subjekty se stejnými zájmy – rozvoj internetu, prosazování internetové reklamy na mediálním trhu a společné měření návštěvnosti internetu NetMonitor a monitoring internetových reklamních příjmů AdMonitoring
Příspěvky, které obsahují slovo SPIR
NOVA NA JAŘE: VRAŽDY V KRAJI, MOZAIKA NEBO POSLEDNÍ JEDNA RODINA
4. 12. 2024
uuuNěkolik nových seriálů nebo premiérových dílů už uvedených seriálů, novou zábavní show nebo dokureality uvede v jarním vysílání příštího rok...
ASOCIACE KOMERČNÍCH TELEVIZÍ SLAVÍ SVĚTOVÝ DEN TELEVIZE SPOLEČNÝM SPOTEM A PESTRÝM PROGRAMEM PRO PARTNERY
21. 11. 2024
uuuAsociace komerčních televizí letos už po osmé slaví Světový den televize. V rámci oslav je pro diváky připravený speciální promo spot, který...
OCENĚNÍ ZA KREATIVITU V EFFIE CZECH REPUBLIC: SPECIÁLNÍ CENA ART DIRECTORS CLUB PRO EPICKOU LEGO VÝHRU OD KREATIV GANGU
12. 11. 2024
uuuLetošní ročník Effie, soutěže o nejefektivnější reklamu, má mnoho novinek. Jednou z nich je i předání ceny Art Directors Club na Effie stage...
TRENDY PRO ROK 2025 PODLE KANTARU: OD „WOKE“ ZNAČEK K „TOTÁLNÍMU“ VIDEU
6. 11. 2024
uuuTop 10 trendů, které ovlivní marketing nejen v příštím roce, představila společnost Kantar. Řeší limity inovací, generativní AI i požadavky ...
VE FINÁLE EUROPEAN EXCELLENCE AWARDS JE MSL A LEO BURNETT
1. 11. 2024
uuuCelkem pět shorlistů na soutěži European Excellence Awards získaly kampaně agentur MSL a Leo Burnett.
Do finále soutěže European Excellen...
ATO VYHODNOTÍ NABÍDKY NA MĚŘENÍ TV SLEDOVANOSTI MIMO DOMOV
14. 10. 2024
uuuAsociace televizních organizací, která je zadavatelem projektu měření televizní sledovanosti, ho zamýšlí rozšířit o lokality mimo domov. V p...
APA, FAMU, NOVA, ČT, PRIMA A ARAS ZAKLÁDAJÍ PLATFORMU PRO UDRŽITELNOST
27. 9. 2024
uuuŠest hráčů tuzemského audiovizuálního průmyslu podepsalo Memorandum o založení České platformy pro udržitelnou audiovizi.
Šest hráčů tuze...
ASOCIACE KOMERČNÍCH TELEVIZÍ NAVÁZALA SPOLUPRÁCI SE SPOLEČNOSTÍ GROUPM A JEJÍM VÝZKUMNÝM PROJEKTEM MPANEL
18. 9. 2024
uuuOd srpna letošního roku se AKTV spojila se společností GroupM Czech Republic ze skupiny WPP. Díky exkluzivní spolupráci s datovým zdrojem mP...