Sponzoring
Cílená komerční komunikace, která v myslích zákazníků spojuje značku či produkt se třetí stranou. Značka se tedy napojuje na asociace spojené se sponzorovanou událostí, člověkem, pořadem, objektem nebo médiem. Tyto asociace se pak – za úplatu – přenášejí na značku jako takovou. V prostředí televizního vysílání je sponzoring formou obchodního sdělení, jeho podstatou je obdobně jako u reklamy či umístění produktu propagace. Sponzorování je příspěvek poskytnutý k přímému nebo nepřímému financování programu nebo pořadu s cílem propagovat své jméno, název, výrobek, službu apod. Oznámení o sponzorování pořadů či programů (tzv. sponzorské vzkazy) nesmí na rozdíl od reklamy obsahovat zvláštní propagační zmínky, nesmí přímo nabádat k nákupu výrobků a služeb. Sponzory nemohou být výrobci cigaret a tabákových výrobků, ve sponzorských vzkazech nelze propagovat léky vázané v ČR na lékařský předpis. Každý sponzorovaný pořad i program musí být vždy zřetelně označen jménem/názvem/logem/jinou značkou sponzora. Sponzorovat nelze zpravodajské a politicko-publicistické pořady. Sponzorovat pak nelze programy, u nichž nadpoloviční podíl denního vysílacího času tvoří pořady, které nelze sponzorovat.
Příspěvky, které obsahují slovo Sponzoring
BLÍŽÍ SE OLYMPIÁDA, PARTNEŘI SPOUŠTÍ SVÉ AKTIVACE
23. 7. 2024
uuuV pátek 26. července odstartuje letní olympiáda v Paříži. Partneři Českého olympijského týmu připravili tematické kampaně i další aktivity.
...
BUDE SE ZA ČT A ČRO PLATIT I NA INTERNETU? DEBATA S ŘEDITELI OBOU MÉDIÍ NA DIGIMEDII 2024
21. 5. 2024
uuu19. ročník odborné konference se uskuteční ve čtvrtek 13. června v Kongresovém sálu České televize v Praze na Kavčích horách.
Nejen za te...
SYMPOZIUM A UDÍLENÍ CEN HBBTV 2024: VYZÝVÁ SPONZORY
17. 4. 2024
uuu12. Sympozium a udílení cen HbbTV, které se uskuteční 14.-15. listopadu 2024 v Londýně ve Velké Británii, bude jedinečnou platformou pro obc...
NOVA ROZŠÍŘILA MOŽNOSTI GRAFICKÉHO ŘEŠENÍ INJEKTÁŽÍ
27. 3. 2024
uuuZadavatelé mohou pro sponzorské vzkazy a injektáže na TV Nova využít širších možností grafického zpracování.
Televize Nova inovovala svůj...
OMEZENÍ SPONZORINGU, SPORTU, ZÁBAVY I ONLINU ČT. O CO SE HRAJE?
22. 2. 2024
uuuV březnu by měly spět do finále diskuse pracovních skupin, které hledají budoucí uspořádání mediálního trhu a financování médií veřejné služ...
OBJEM REKLAMNÍCH TELEVIZNÍCH GRP SE V ROCE 2023 NEZMĚNIL
18. 1. 2024
uuuObjem doručených reklamních GRP na televizním trhu zůstal také v roce 2023 na obdobné úrovni jako o rok dříve, ukazují data z monitoringu.
...
12. SYMPOZIUM A UDÍLENÍ CEN HBBTV SE BUDE KONAT V LONDÝNĚ
15. 12. 2023
uuu11. Sympozium a udílení cen HbbTV v italské Neapoli se stalo s více než 220 registrovanými účastníky z Evropy, Severní Ameriky, Asie a Austr...
NÁKUPU TV REKLAMY POMOHOU DETAILNĚJŠÍ PLÁNY KLIENTŮ
23. 10. 2023
uuuMedia Club reaguje na úbytek televizních GRP a vysokou poptávku po televizní reklamě zdražením a zaváděním nových nástrojů, které mají vést ...