< zpět na slovník

Měřítko, které udává, kolik pixelů reklamního videa lze vidět, jak velkou část obrazovky video zabere a jak dlouho se na něj někdo dívá. Viditelnost je reklamní metrika, jejímž cílem je vystopovat jen takové imprese, které uživatel může vidět. Na rozdíl od platforem, které existují pouze online a které jsou omezené skrolováním, jsou televizní reklamy stoprocentně viditelné na každém zařízení téměř v každém případě na všech přehrávačích s předem nastavenou celou obrazovkou na tabletech, mobilních telefonech, televizorech a OTT přehrávačích, bezprostředně po zmáčknutí tlačítka play, což představuje velkou většinu odloženého sledování. Viditelnost má přímý vliv na pozornost a dopad na prodej, jak ukazují srovnávací studie The Benchmark Series od ThinkTV.



SCREEN VOICE
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies, abychom vám mohli poskytnout co nejlepší uživatelský zážitek. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.