Znalost značky
Udává, kolik procent lidí z cílové skupiny zná danou značku, produkt či výrobek. Rozlišuje se znalost spontánní (Spontaneous Awareness), nebo podpořená (Prompted Awareness).
Příspěvky, které obsahují slovo Znalost značky
PUBLICIS GROUPE SE ZAPOJILA DO PILOTNÍHO PROJEKTU EYEMETER OD MEDIANU
14. 11. 2024
uuuKomunikační skupina Publicis Groupe se jako jedna z agentur v Česku zapojila do pilotního projektu společnosti Median s názvem EyeMeter. Jeh...
NOVÝ VÝZKUM: VOYO JE ZA NETFLIXEM DRUHÉ NEJZNÁMĚJŠÍ
16. 10. 2023
uuuNejvyšší podpořenou znalost mezi českými uživateli vykazují z VOD služeb Netflix, Voyo a Disney+, ukazuje nová studie BehavioLabs.
Nová s...
GRUNT: VOYO NAVYŠUJE POČET PŘEDPLATITELŮ PODLE PLÁNU
12. 10. 2021
uuuPočet předplatitelů placené videoslužby Voyo se podle šéfa digitálu skupiny Nova Daniela Grunta zvyšuje podle plánu.
Počet předplatitelů ...