< zpět na slovník

Udává, kolik procent lidí z cílové skupiny zná danou značku, produkt či výrobek. Rozlišuje se znalost spontánní (Spontaneous Awareness), nebo podpořená (Prompted Awareness).



Příspěvky, které obsahují slovo Znalost značky

PUBLICIS GROUPE SE ZAPOJILA DO PILOTNÍHO PROJEKTU EYEMETER OD MEDIANU

14. 11. 2024
uuuKomunikační skupina Publicis Groupe se jako jedna z agentur v Česku zapojila do pilotního projektu společnosti Median s názvem EyeMeter. Jeh...

NOVÝ VÝZKUM: VOYO JE ZA NETFLIXEM DRUHÉ NEJZNÁMĚJŠÍ

16. 10. 2023
uuuNejvyšší podpořenou znalost mezi českými uživateli vykazují z VOD služeb Netflix, Voyo a Disney+, ukazuje nová studie BehavioLabs. Nová s...

GRUNT: VOYO NAVYŠUJE POČET PŘEDPLATITELŮ PODLE PLÁNU

12. 10. 2021
uuuPočet předplatitelů placené videoslužby Voyo se podle šéfa digitálu skupiny Nova Daniela Grunta zvyšuje podle plánu. Počet předplatitelů ...