< zpět na slovník

Část televizní populace, resp. panelu s určitými společnými charakteristikami. Každá cílová skupina je jednoznačně definovaná konkrétní kombinací jednotlivých znaků (proměnných) nebo svým televizním chováním. Reklama inzerovaná v televizi je prodávána podle sledovanosti v takzvané nákupní cílové skupině (v ČR Dospělí 15+ nebo Dospělí 1554 nebo Dospělí 1569). Základem pro tuto cenu je cena za ratingový bod (CPP, Cost Per Point).



Příspěvky, které obsahují slovo Cílová skupina

PRIMA PORT MŮŽE ZAHÁJIT V NOVÉM ROCE, ZACÍLÍ SPÍŠ NA ŽENY

22. 11. 2024
uuuNový kanál Prima Port má skupina Prima připravený ke spuštění. O jeho uvedení se rozhodne v příštím roce. Připravovaný kanál Prima Port s...

ŠKOLA VOLÁ, PŘIPOMÍNAJÍ REKLAMY MNOHÝCH ZADAVATELŮ

28. 8. 2024
uuuPoprázdninový návrat do škol se blíží a spolu s tím uvádějí zadavatelé i back-to-school kampaně. Nový školní rok se blíží a s tím se zint...

MEDIA CLUB ZDRAŽÍ TV REKLAMU PRO ROK 2024 O 22 %, ZMĚNÍ CÍLOVKU

11. 10. 2023
uuuCena televizní reklamy na stanicích zastupovaných společností Media Club se pro příští rok zvýší minimálně o 22 %. Mění se také základní cíl...

THINKBOX: KREATIVITA JE NEJVĚTŠÍM MULTIPLIKÁTOREM ZISKOVOSTI REKLAMY, KTERÝ MÁME POD KONTROLOU

8. 9. 2023
uuuSpolečnost Thinkbox se tento měsíc zaměřila na to, co ovlivňuje ziskovost reklamy. V roce 2014 provedl Dyson, zakladatel ekonometrické po...

ŠKODA AUTO VYUŽILA HBBTV PRO DOMĚŘENÍ DOPADU TV REKLAMY

15. 5. 2023
uuuŠkoda Auto využila doměření dopadu TV reklamy za pomoci řešení na způsob Brand liftu pomocí HbbTV. Škoda Auto komunikovala v dubnové kamp...

MEDIA CLUB ZVÝŠÍ CENY TELEVIZNÍ REKLAMY V PRŮMĚRU O 14 %

19. 10. 2022
uuuMediální zastupitelství Media Club zvýší pro rok 2023 základní cenu reklamy CPP v průměru o 14 %. Mediální zastupitelství Media Club zvýš...

ODHAD: ZA STREAMOVÁNÍ PLATÍ 60 % ZÁKAZNÍKŮ, TREND DOPADÁ NA KINA

24. 6. 2022
uuuPodle dat společnosti Axocom platí za streamování videoobsahu 60 procent z celkového počtu 1,3 mil. diváků. Streamovací platformy v Česku...

BUDOUCNOST TELEVIZE OČIMA EXPERTŮ Z OKOLNÍCH STÁTŮ

26. 5. 2022
uuuJaký je vývoj televizního trhu očima zástupců televizní branže ve střední Evropě? V posledním roce v Atmedia pod značkou atmedia insight:...