< zpět na slovník

Cena za bod, udává cenu za oslovení 1 % osob z dané cílové skupiny. Vzhledem k jejímu procentuálnímu vyjádření se nemění v závislosti na velikosti cílové skupiny.



Příspěvky, které obsahují slovo CPP

MEDIA CLUB ZVÝŠÍ CENU TV REKLAMY PRO ROK 2025 O 18 AŽ 22 %

21. 10. 2024
uuuVýznamné navýšení cen televizní reklamy ohlašuje pro příští rok také zastupitelství Media Club. Obchodní zastupitelství Media Club potvrd...

TŘI OŘÍŠKY PRO POPELKU SLAVÍ PADESÁTINY

17. 11. 2023
uuu„Tváře umouněné od popela, ale kominík to není. Klobouk s peřím, luk a kamizola, ale myslivec to není. Šaty s vlečkou, stříbrem vyšívané, al...

NÁKUPU TV REKLAMY POMOHOU DETAILNĚJŠÍ PLÁNY KLIENTŮ

23. 10. 2023
uuuMedia Club reaguje na úbytek televizních GRP a vysokou poptávku po televizní reklamě zdražením a zaváděním nových nástrojů, které mají vést ...

MEDIA CLUB ZDRAŽÍ TV REKLAMU PRO ROK 2024 O 22 %, ZMĚNÍ CÍLOVKU

11. 10. 2023
uuuCena televizní reklamy na stanicích zastupovaných společností Media Club se pro příští rok zvýší minimálně o 22 %. Mění se také základní cíl...

TV NOVA ZDRAŽÍ PRO ROK 2024 REKLAMU O 18 PROCENT

5. 10. 2023
uuuTelevizní skupina Nova počítá ve své obchodní politice pro rok 2024 s navýšením ceny za reklamní prostor v průměru o 18 procent. Očekávan...

TV NOVA ZVÝŠÍ CENU REKLAMY PRO ROK 2023 O 12 %

24. 10. 2022
uuuRůst cen promítne televizní skupina Nova částečně do své obchodní politiky pro rok 2023. Cenu televizní reklamy zvýší o 12 %. Televizní s...

MEDIA CLUB ZVÝŠÍ CENY TELEVIZNÍ REKLAMY V PRŮMĚRU O 14 %

19. 10. 2022
uuuMediální zastupitelství Media Club zvýší pro rok 2023 základní cenu reklamy CPP v průměru o 14 %. Mediální zastupitelství Media Club zvýš...

MEDIA CLUB NAVÝŠÍ PRO ROK 2022 REKLAMNÍ CENY O 11 AŽ 16 %

21. 10. 2021
uuuMedia Club pro příští rok navýší ceny televizní reklamy v rozmezí od 11 do 16 %. Svoji obchodní politiku na příští rok představil ve čtvrtek...