< zpět na slovník

V oblasti mediálního marketingu se jedná o informace o spotřebitelích, které zahrnují mimo jiné nákupní chování, osobní zájmy nebo psychografiku. Vlastníkem dat je buď klient/inzerent nebo mohou být získána od externích poskytovatelů. „Deklarovaná data“ jsou informace o pohlaví, adrese, věku, ale i postojích či hodnotách a jsou poskytnuta s přímým souhlasem jednotlivých osob, zatímco „pozorovaná/zaznamenaná data“ jsou shromažďována např. pomocí souborů cookies, které sledují preference a zájmy napříč internetem.



Příspěvky, které obsahují slovo Data

PRÁCE V MÉDIÍCH: JAK SE PROSADIT V DYNAMICKÉ BRANŽI?

26. 11. 2024
uuuPráce v médiích je jako stvořená pro ty, co se nechtějí nudit. Dynamický a kreativní obor láká lidi s citem pro detail a touhou po poznání. ...

ČEŠI SLEDUJÍ TELEVIZI V PRŮMĚRU 3,5 HODINY DENNĚ

21. 11. 2024
uuuHodnota průměrné doby strávené u televize (ATS) se v České republice stabilně drží na 3,5 hodinách denně. Ukazují to data z elektronického m...

PUBLICIS GROUPE SE ZAPOJILA DO PILOTNÍHO PROJEKTU EYEMETER OD MEDIANU

14. 11. 2024
uuuKomunikační skupina Publicis Groupe se jako jedna z agentur v Česku zapojila do pilotního projektu společnosti Median s názvem EyeMeter. Jeh...

OCENĚNÍ ZA KREATIVITU V EFFIE CZECH REPUBLIC: SPECIÁLNÍ CENA ART DIRECTORS CLUB PRO EPICKOU LEGO VÝHRU OD KREATIV GANGU

12. 11. 2024
uuuLetošní ročník Effie, soutěže o nejefektivnější reklamu, má mnoho novinek. Jednou z nich je i předání ceny Art Directors Club na Effie stage...

AMERICKÁ VOLEBNÍ NOC ZASÁHLA NA ČT A CNN PRIMA NEWS PŘES MILION DIVÁKŮ

8. 11. 2024
uuuAlespoň tři minuty vysílání výsledků amerických prezidentských voleb vyhledalo v noci z úterý na středu na obou zpravodajských stanicích víc...

EVROPA SE STÁVÁ PRO CTV NEJRYCHLEJI ROSTOUCÍM TRHEM

27. 10. 2024
uuuPřes 80 % domácností s připojenou televizí dává CTV přednost před klasickou lineární televizí. I když podíl CTV na trhu v Evropě zatím ne...

MEDIA CLUB: CENA RÁDIÍ POROSTE O 5 %, ONLINE O 8 % AŽ 10 %

21. 10. 2024
uuuCeny rádiové reklamy na stanicích Media Clubu se v příštím roce zvýší o 5 %, onlinová reklama poroste v průměru o 8 až 10 %. Pro příští r...

TÉMATEM LETOŠNÍHO SYMPOZIA HBBTV BUDE NAPŘÍKLAD ADRESOVATELNÁ REKLAMA NEBO DOPAD UMĚLÉ INTELIGENCE

16. 10. 2024
uuuAsociace HbbTV zveřejnila podrobnosti o programu letošní oborové konference HbbTV Symposium and Awards 2024. Každoroční klíčový summit od...