< zpět na slovník

Používá se pro popis zásahu reklamní kampaně. Jedná se o součet všech dosažených sledovaností (ratingů) daného reklamního spotu. V množném čísle se uvádí také jako GRPs nebo GRPy.



Příspěvky, které obsahují slovo GRP

MEDIA CLUB ZVÝŠÍ CENU TV REKLAMY PRO ROK 2025 O 18 AŽ 22 %

21. 10. 2024
uuuVýznamné navýšení cen televizní reklamy ohlašuje pro příští rok také zastupitelství Media Club. Obchodní zastupitelství Media Club potvrd...

POPTÁVKA PO TV REKLAMĚ PŘEVYŠUJE KAPACITU I NA ATMEDIA

4. 9. 2024
uuuTaké tematické stanice zastupované společností Atmedia se potýkají se zaplněností svého reklamního prostoru. Umístit nemohou až pětinu poptá...

OBJEM REKLAMNÍCH TELEVIZNÍCH GRP SE V ROCE 2023 NEZMĚNIL

18. 1. 2024
uuuObjem doručených reklamních GRP na televizním trhu zůstal také v roce 2023 na obdobné úrovni jako o rok dříve, ukazují data z monitoringu. ...

VÁNOČNÍ TV SCHÉMATA: CO NASADÍ NOVA A PRIMA PROTI ŠETŘÍCÍ ČESKÉ TELEVIZI?

6. 11. 2023
uuuČeská televize v minulém týdnu odhalila své vánoční schéma, které přinese jen jeden premiérový příběh z čistě vlastní produkce. „Nepochybně ...

NÁKUPU TV REKLAMY POMOHOU DETAILNĚJŠÍ PLÁNY KLIENTŮ

23. 10. 2023
uuuMedia Club reaguje na úbytek televizních GRP a vysokou poptávku po televizní reklamě zdražením a zaváděním nových nástrojů, které mají vést ...

MEDIA CLUB ZDRAŽÍ TV REKLAMU PRO ROK 2024 O 22 %, ZMĚNÍ CÍLOVKU

11. 10. 2023
uuuCena televizní reklamy na stanicích zastupovaných společností Media Club se pro příští rok zvýší minimálně o 22 %. Mění se také základní cíl...

TV NOVA ZDRAŽÍ PRO ROK 2024 REKLAMU O 18 PROCENT

5. 10. 2023
uuuTelevizní skupina Nova počítá ve své obchodní politice pro rok 2024 s navýšením ceny za reklamní prostor v průměru o 18 procent. Očekávan...

PŘETLAK POPTÁVKY PO TELEVIZNÍ REKLAMĚ NA PODZIM ZESÍLIL

6. 9. 2023
uuuTelevize mají hned na začátku podzimní sezóny zaplněný reklamní prostor. S postupujícím podzimem se očekává, že poptávka bude dál sílit. Nár...