< zpět na slovník

Umístění reklamy do obsahu (tj. prostředí), který je pro inzerovanou značku vysoce relevantní a umožňuje zhlédnutí reklamy na místě, kde by spotřebitelé reklamu na inzerovaný produkt či službu očekávali. Například reklama na produkty na alergii může kontextově cílit na diváky během pylového zpravodajství v rámci předpovědi počasí.



Příspěvky, které obsahují slovo Kontextové cílení

STUDIE USA: SPOLEČNÝ NÁKUP VIDEOREKLAMY CTV S LINEÁRNÍ REKLAMOU JE UŽ „TÉMĚŘ BĚŽNÝ“

6. 10. 2022
uuuPodle průzkumu společnosti PubMatic, dodavatele reklamního softwaru, je kombinace nákupu CTV/over-the-top (OTT) videoreklamy s lineárními te...



SCREEN VOICE
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies, abychom vám mohli poskytnout co nejlepší uživatelský zážitek. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.