< zpět na slovník

Průběžné kvantitativní dotazníkové šetření na výběrovém vzorku domácností, které je reprezentativní z hlediska populace domácností České republiky (dle aktuálních údajů Českého statistického úřadu).



Příspěvky, které obsahují slovo Kontinuální výzkum

IPTV A KABEL PŘEDBĚHLY V PŘÍJMU TV SIGNÁLU TERESTRIKU

10. 2. 2025
uuuPříjem televizního signálu přes internet nebo kabel se stal v Česku nejsilnějším způsobem přijímání signálu. O několik procentních bodů před...

ASOCIACE KOMERČNÍCH TELEVIZÍ NAVÁZALA SPOLUPRÁCI SE SPOLEČNOSTÍ GROUPM A JEJÍM VÝZKUMNÝM PROJEKTEM MPANEL

18. 9. 2024
uuuOd srpna letošního roku se AKTV spojila se společností GroupM Czech Republic ze skupiny WPP. Díky exkluzivní spolupráci s datovým zdrojem mP...

ATO: SLEDOVÁNÍ TV PŘEVYŠUJE V DENNÍ AKTIVITĚ ČECHŮ SOCIÁLNÍ SÍTĚ

2. 6. 2023
uuuSledování lineárního televizního vysílání je stále nejčastější denní mediální aktivitou Čechů, ukazuje výzkum životního stylu z projektu ofi...

PEOPLEMETRY OD NOVÉHO ROKU: ROZŠÍŘENÉ FUNKCE A DŮKLADNĚJŠÍ I RYCHLEJŠÍ ŘEŠENÍ

4. 1. 2023
uuuOd ledna 2023 běží další pětileté období Projektu crossplatformního elektronického měření sledovanosti a konzumace obsahu v ČR, jehož zadava...

TENDR ATO NA MĚŘENÍ TV A VIDEA ZNOVU VYHRÁLA NIELSEN ADMOSPHERE

28. 6. 2022
uuuNielsen Admosphere bude i v dalších pěti letech realizátorem crossplatformního měření sledovanosti TV a videoobsahu. Smlouva s ATO byla v út...

TELEVIZI SLEDUJEME VÍCE A V LEPŠÍ KVALITĚ

15. 3. 2018
uuuTelevizi v současnosti najdeme v 95 % českých domácností. Čas, který u ní trávíme, navíc neustále roste. Češi starší 15 let ji v průměru sle...



SCREEN VOICE
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies, abychom vám mohli poskytnout co nejlepší uživatelský zážitek. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.