TÉMA MĚSÍCE: TELEVIZE POMÁHÁ SKÓROVAT

Celosvětově známý marketingový odborník profesor Byron Sharp říká, že značky musí cílit na celý trh, pokud chtějí růst. Masmédia jsou pro marketingový úspěch zásadní. A není masovějšího média než je televize. Její dosah je nepřekonatelný jiným mediatypem – vždyť před obrazovkou je každý den takřka 7 milionů diváků a měsíční zásah televize je 95 % televizní populace měsíčně.

Diváci také reklamě v televizi věnují mnohem větší pozornost, než reklamám na sociálních sítích. A tím má televize zásadní dopad na prodej. Televize je v dnešní době zásadní i pro online značky a e-shopy. I s nižším budgetem se investice malým značkám vyplatí. S televizí totiž jasně víte, co dostanete – masový dopad, pozornost, zapamatovatelnost značky a vyšší tržby. Sledování televize a jejích reklam ve společnosti vytváří příležitosti pro osobní doporučení, vyvolává konverzaci a zesiluje emoce. Televize tak všemi těmito způsoby pomáhá značkám skórovat a dosahovat cílů.

A protože dobré skóre patří i ke sportu, ScreenVoice MAGAZÍNU tohoto měsíce píše o Super Bowlu, nejočekávanější sportovní události v Americe. Reklamy vysílané během finálové přestávky jsou ty nejdražší a také ty nejočekávanější. Přečtěte si, čím je reklama na Super Bowlu výjimečná a které značky dokázaly svým reklamním spotem tento sportovní svátek kreativně obohatit.

Přečtěte si k tématu



SOUBOJE ZNAČEK: FASTFOODY MCDONALD’S, BURGER KING A KFC VYUŽÍVAJÍ PROVOKACI, TECHNOLOGIE I DŮRAZ NA TRADICE

27. 3. 2025

V sektoru rychlého občerstvení zuří nelítostný konkurenční boj. Každá ze značek má přitom ve svém arzenálu úplně jiné zbraně. Jaké reklamní strategie využívají celosvětoví giganti, aby si udrželi konkurenci od těla? Na první pohled by se mohlo zdát, že to fastfoodové řetězce mají v dnešní uspěchané době jednoduché. Na rozdíl od dřívějších dob většina z… Pokračovat ve čtení TÉMA MĚSÍCE: TELEVIZE POMÁHÁ SKÓROVAT

SOUBOJE VELKÝCH ZNAČEK: V REKLAMNÍCH BITVÁCH FUNGUJE NOSTALGIE, SROVNÁVÁNÍ I PROVOKACE

24. 3. 2025

Boj o pozornost je nelítostný! A to i mezi značkami, protože kdo zaváhá, může s děsem zjistit, že není mezi prvními, ale na ocase. Inspirujte se, jak se značky snaží držet si své místo na slunci.

I PŘES VĚTŠÍ LOGO SI LIDÉ REKLAMU SE ZNAČKOU NESPOJÍ

19. 3. 2025

Pro mnoho značek branding znamená především větší logo a název, to ale nestačí, říká Arnad Debia, Global Creative Development Director z Ipsosu. Značky se v současné době ve své kreativě velmi často drží zaručeného receptu. Automobilky mají svůj druh reklamy, pivo také, jejich nevýhodou je, že se v rámci kategorie podobají jako vejce vejci. „Myslím,… Pokračovat ve čtení TÉMA MĚSÍCE: TELEVIZE POMÁHÁ SKÓROVAT

25 NEJLEPŠÍCH REKLAM NA SUPER BOWLU ZA POSLEDNÍCH 25 LET

15. 3. 2025

Od spolupráce společnosti Pepsi s Britney Spears až po „Wassup?“ od značky Budweiser. Magazín ADWEEK vybral 25 nejlepších reklam vysílaných během Super Bowlu od roku 2000. Super Bowl je hlavní scénou pro inzerenty. Je to přehlídka špičkové kreativity a největších ambicí značek. Magazín Adweek se u příležitosti Super Bowlu 2025 ohlédl za nejlepšími reklamami za… Pokračovat ve čtení TÉMA MĚSÍCE: TELEVIZE POMÁHÁ SKÓROVAT

POZITIVNÍ EFEKT REKLAM BĚHEM SUPER BOWLU 2025: TELEVIZE PODPORUJE VYHLEDÁVÁNÍ ZNAČEK

13. 3. 2025

Cíle a strategie značek inzerujících během Super Bowlu jsou různé. Všem ale – bez ohledu na jejich cíl – přinesla televizní reklama sledovaná na různých obrazovkách (Multiscreen TV) výborné výsledky ve střední části marketingového trychtýře. Značně totiž zvýšila vyhledávání značek všech typů. To je závěr studie, kterou realizovala společnost VAB a která se zaměřila na… Pokračovat ve čtení TÉMA MĚSÍCE: TELEVIZE POMÁHÁ SKÓROVAT

SUPER BOWL: REKLAMY OVLÁDLY CELEBRITY, HUMOR A NOSTALGIE

5. 3. 2025

Letošní reklamy na Super Bowl byly o poznání méně kontroverzní než dříve, vyplývá z analýzy agentury Ipsos. Super Bowl je pravděpodobně jediné období v roce, kdy si mnoho lidí raději naladí reklamy, než aby je přepnuli. Této jedinečné příležitosti chtějí společnosti využít, a proto ke zviditelnění své značky nebo produktu musely zaplatit rekordních 8 milionů… Pokračovat ve čtení TÉMA MĚSÍCE: TELEVIZE POMÁHÁ SKÓROVAT

ADC PRODLUŽUJE TERMÍN PŘIHLÁŠEK DO ADC AWARDS

21. 2. 2025

Art Directors Club o týden prodlužuje termín pro přihlášky do letošních ADC Awards. Art Directors Club (ADC) prodlužuje o týden termín pro přihlášky do letošní soutěže ADC Czech Creative Awards. Kreativci, agentury a studia tak mají možnost registrovat své projekty až do 7. března 2025. „Chceme dát tvůrcům delší čas na vyladění přihlášek jejich nejlepších… Pokračovat ve čtení TÉMA MĚSÍCE: TELEVIZE POMÁHÁ SKÓROVAT

STUDIE USA: CO NÁS SPORT MŮŽE NAUČIT O SPOLEČNÉM SLEDOVÁNÍ V TELEVIZI

17. 2. 2025

Super Bowl, v USA známý také jako „Big Game“, je obvykle jedním z nejsledovanějších televizních momentů. Ve skutečnosti měl v roce 2024 Super Bowl LVIII, v němž se utkaly týmy Kansas City Chiefs a San Francisco 49ers, největší televizní sledovanost u přenosu vysílaného jednou televizní sítí. Je to také sportovní událost, kterou diváci často sledují… Pokračovat ve čtení TÉMA MĚSÍCE: TELEVIZE POMÁHÁ SKÓROVAT

KDYŽ PAUZA BAVÍ STEJNĚ JAKO ZÁPAS. CO ZÁSADNÍHO NÁM LETOS PŘINESLA KOMERČNÍ PŘESTÁVKA SUPER BOWLU?

17. 2. 2025

Super Bowl LIX potvrdil svůj status reklamní události roku, která ve světě marketingu nenechává nikoho chladným a opět přitáhl pozornost nejen sportovních fanoušků, ale i reklamních odborníků z celého světa.

DOBRÁ REKLAMA SE NEOKOUKÁ. KONZISTENCE JE SILNÝM SPOJENCEM ZNAČEK

13. 2. 2025

Největším nešvarem marketérů je jejich netrpělivost a potřeba změny. Někdy je ale lepší nechat věci při starém. Proč? Z výzkumu společnosti System1 vyplývá, že k růstu značky přispívá hlavně konzistence reklamy. Odolat pokušení změnit reklamu, jakmile nás začne nudit, není pro marketéry vůbec snadné, ale stojí to za to. Konzistence kreativy totiž přináší značkám celou… Pokračovat ve čtení TÉMA MĚSÍCE: TELEVIZE POMÁHÁ SKÓROVAT

SUPER BOWL 59 JE PODLE SPOLEČNOSTI FOX NEJSLEDOVANĚJŠÍM ZÁPASEM V HISTORII SE 127,7 MILIONY DIVÁKŮ

11. 2. 2025

Eagles vyřadili Chiefs a stanice Fox zaznamenala rekord ve sledovanosti. V pondělí stanice Fox oznámila, že Super Bowl 59 sledovalo v průměru 126 milionů diváků. Tato čísla pocházejí z projekcí společnosti Fox, včetně rychlých národních statistik společnosti Nielsen a analýzy první strany Tubi/NFL. V úterý společnost Fox aktualizovala údaje o sledovanosti Super Bowlu a oznámila,… Pokračovat ve čtení TÉMA MĚSÍCE: TELEVIZE POMÁHÁ SKÓROVAT

SYSTEM1: KDO „VYHRÁL“ REKLAMNÍ SUPERPOHÁR?

10. 2. 2025

Budweiser, Lay’s, T-Mobile a Nike by mohly tvrdit, že „vyhrály“ reklamní Super Bowl – ALE – záleží na tom, koho se zeptáte a co se měřilo. Podle některých analýz po skončení zápasu tu byly i jiné vítězné značky. Super Bowl je obrovskou reklamní událostí, protože značky při něm mohou každoročně oslovit zdaleka největší televizní publikum… Pokračovat ve čtení TÉMA MĚSÍCE: TELEVIZE POMÁHÁ SKÓROVAT