TÉMA MĚSÍCE: TELEVIZE POMÁHÁ SKÓROVAT

Celosvětově známý marketingový odborník profesor Byron Sharp říká, že značky musí cílit na celý trh, pokud chtějí růst. Masmédia jsou pro marketingový úspěch zásadní. A není masovějšího média než je televize. Její dosah je nepřekonatelný jiným mediatypem – vždyť před obrazovkou je každý den takřka 7 milionů diváků a měsíční zásah televize je 95 % televizní populace měsíčně.

Diváci také reklamě v televizi věnují mnohem větší pozornost, než reklamám na sociálních sítích. A tím má televize zásadní dopad na prodej. Televize je v dnešní době zásadní i pro online značky a e-shopy. I s nižším budgetem se investice malým značkám vyplatí. S televizí totiž jasně víte, co dostanete – masový dopad, pozornost, zapamatovatelnost značky a vyšší tržby. Sledování televize a jejích reklam ve společnosti vytváří příležitosti pro osobní doporučení, vyvolává konverzaci a zesiluje emoce. Televize tak všemi těmito způsoby pomáhá značkám skórovat a dosahovat cílů.

A protože dobré skóre patří i ke sportu, ScreenVoice MAGAZÍNU tohoto měsíce píše o Super Bowlu, nejočekávanější sportovní události v Americe. Reklamy vysílané během finálové přestávky jsou ty nejdražší a také ty nejočekávanější. Přečtěte si, čím je reklama na Super Bowlu výjimečná a které značky dokázaly svým reklamním spotem tento sportovní svátek kreativně obohatit.

Přečtěte si k tématu

PRINCEZNY, ŽABÁCI A DŽINOVÉ V REKLAMĚ: ZAHRANIČNÍ ZNAČKY MILUJÍ POHÁDKY

16. 1. 2025

Pohádky jsou výborným prvkem pro reklamy, protože pomáhají spotřebitelům navázat emocionální a osobní spojení se značkami. A proto se vyskytují napříč moderními reklamami v nejrůznějších podobách.

ADC CZECH CREATIVE AWARDS STARTUJE SVŮJ 32. ROČNÍK

10. 1. 2025

Soutěž ADC Czech Creative Awards začíná přijímat Early Birds přihlášky. Odstartoval 32. ročník soutěže ADC Czech Creative Awards, kterou pořádá český Art Directors Club. Soutěž začíná přijímat Early Birds přihlášky. Termín pro přihlášky v řádném termínu končí 31. ledna, prodloužená lhůta potrvá po celý únor. „V duchu dlouhodobé vize klubu ‚Kreativita má cenu’ zůstává posláním… Pokračovat ve čtení TÉMA MĚSÍCE: TELEVIZE POMÁHÁ SKÓROVAT

JAK ZDOLAT NÁROČNÝ ROK 2025? NEZAPOMEŇTE NA KREATIVITU, ORIGINALITU A VTIP!

6. 1. 2025

Jaký bude letošní rok z pohledu marketingu? Své předpovědi, očekávání, ale také plány a úkoly odhalují v prvním vydání pětadvacátého ročníku MAM marketéři značek jako Komerční banka či Notino, ale i zástupci mediální části branže. O tom, že letošní rok bude obtížnější než ten loňský, nepochybuje téměř nikdo z oslovených. Aby ne, globální i evropské ekonomické signály totiž nejsou příliš povzbudivé. Ale i tak… Pokračovat ve čtení TÉMA MĚSÍCE: TELEVIZE POMÁHÁ SKÓROVAT

ŠÍPKOVÁ RŮŽENKA JAKO HVĚZDA REKLAMNÍCH SPOTŮ ANEB ČESKÉ TELEVIZNÍ REKLAMY INSPIROVANÉ POHÁDKAMI

5. 1. 2025

Televizní reklama inspirovaná pohádkou je trefou do černého což potvrzuje i opakované využívání pohádkových motivů značkami, které už v rámci svých kampaní někdy po pohádce sáhly. Základní pohádkové motivy jsou srozumitelné a nabízejí široký prostor pro kreativitu. Reklamy využívající pohádkových motivů a postav jsou navíc vhodné pro všechny generace.

JAK NA NOVÝ ROK, TAK PO CELÝ ROK? REKLAMNÍ FORMÁTY, KTERÉ DOKÁŽOU KREATIVNĚ VYPLNIT (PONĚKUD) POZAPOMENUTÉ OBDOBÍ

3. 1. 2025

S čím si myšlenkově spojujeme konec jednoho roku a příchod toho nového? Otázka, na kterou musejí hledat odpověď všichni, kdo připravují skutečně efektivní novoroční reklamní kampaň. Dá se vůbec nový rok v reklamě efektivně diferenciovat? Určitě dá. Reklama na Nový rok totiž může nabídnout mnohem víc.

ZVÝŠENÍ VÝKONU TELEVIZNÍ REKLAMY POMOCÍ QR KÓDŮ

11. 12. 2024

QR kódy byly vynalezeny v devadesátých letech 20. století. Jejich původním účelem bylo sledování vozidel v průběhu výroby. Byly lepší než tradiční čárový kód, protože umožňovaly uložit na malé ploše obrovské množství informací a daly se snadno skenovat. Používání QR kódů se poměrně rychle rozšířilo i mimo sektor průmyslu. Výrobci spotřebního zboží je umisťovaly na… Pokračovat ve čtení TÉMA MĚSÍCE: TELEVIZE POMÁHÁ SKÓROVAT

STUDIE: 4 SÍLY, KTERÉ OVLIVŇUJÍ DOPAD REKLAMNÍ KREATIVY

8. 12. 2024

Podle nového výzkumu patří mezi hlavní faktory, které ovlivňují kreativní dopad reklamy, spojení s lidmi, dynamické vizuální prvky a úspěšné propojení značky a produktu. Studii zveřejnila technologická společnost Meta, která vlastní Facebook a Instagram, a také poskytovatel analytických služeb CreativeX a výzkumná společnost Kantar. Proč je efektivita kreativy důležitá Ukázalo se, že kreativita je rozhodujícím… Pokračovat ve čtení TÉMA MĚSÍCE: TELEVIZE POMÁHÁ SKÓROVAT

Z KUCHYNĚ PŘÍMO NA OBRAZOVKU. JAKOU TAJNOU INGREDIENCI PŘINÁŠÍ ZNAČKÁM SPOLUPRÁCE S POPULÁRNÍMI ŠÉFKUCHAŘI?

5. 12. 2024

Hvězdy kulinářského světa už dávno neokouzlují svými výtvory jen na talíři – stávají se také ikonami, které inspirují v reklamách a formují trendy. Propojení jejich talentu, charismatu a silných značek přináší nejen inovace v marketingu, ale také nový pohled na to, jak může gastronomie ovlivnit náš každodenní život. Jak dokáže spojení kulinářského umění s byznysem… Pokračovat ve čtení TÉMA MĚSÍCE: TELEVIZE POMÁHÁ SKÓROVAT

OCENŇOVANÉ KAMPANĚ ČASTĚJI VYUŽÍVAJÍ KVANTITATIVNÍ PRE-TESTOVÁNÍ

3. 12. 2024

Více než polovina vítězných kampaní v soutěži IPA Effectiveness Awards nyní využívá kvantitativní pre-testování, což je trend, který v posledních dvou desetiletích neustále roste. Analýza Databanky IPA, kterou provedl Peter Field, ukázala, že se téměř zdvojnásobil podíl kampaní mezi lety 1998 a 2022, které byly emotivní a které využívaly kvantitativní pre-testování, a to z 33… Pokračovat ve čtení TÉMA MĚSÍCE: TELEVIZE POMÁHÁ SKÓROVAT

SYSTEM 1: SVÁTEČNÍ / SEZÓNNÍ REKLAMA VS. REKLAMA PRO KAŽDÝ DEN

29. 11. 2024

Vánoce nejsou jen o výzdobě a dekoracích – Vánoce znamenají každoročně na celém světě pohyby v oblasti prodeje a reklamy. Ve Velké Británii jen sváteční reklamy loni přinesly v sezónních tržbách úctyhodných 85 miliard liber, přičemž čtvrtina celkových výdajů na reklamu byla věnována šíření sváteční nálady. Nevsází však značky s rostoucí kreativní konkurencí příliš na… Pokračovat ve čtení TÉMA MĚSÍCE: TELEVIZE POMÁHÁ SKÓROVAT

PRÁCE V MÉDIÍCH: JAK SE PROSADIT V DYNAMICKÉ BRANŽI?

26. 11. 2024

Práce v médiích je jako stvořená pro ty, co se nechtějí nudit. Dynamický a kreativní obor láká lidi s citem pro detail a touhou po poznání. Každý den je jiný, plný nových výzev a příležitostí. Jako mediální profesionál se budete pohybovat v centru dění, získávat informace z první ruky a předávat je světu. Čeká vás… Pokračovat ve čtení TÉMA MĚSÍCE: TELEVIZE POMÁHÁ SKÓROVAT

PROČ MUSÍ INZERENTI ROZUMĚT „RIZIKU KANÁLU“?

25. 11. 2024

Při hledání optimálního mediálního mixu pro kampaň si inzerenti musí být vědomi nejen typické návratnosti investic do jednotlivých kanálů, ale také pravděpodobnosti, že dosáhnou této úrovně – to je prvek rizika. Co je to riziko kanálu? Zpráva Profit Ability 2 od společnosti Thinkbox vysvětluje, že každý mediální kanál má různou úroveň kolísání kolem průměrné návratnosti… Pokračovat ve čtení TÉMA MĚSÍCE: TELEVIZE POMÁHÁ SKÓROVAT