16 - 19/2 2022

BRAND INSIDER SUMMIT

Personalizace Clicks to Bricks: Pochopení „konkrétního“ zákazníka

MediaPost shromažďuje některé z nejlepších mozků v oboru, aby sdíleli svou práci, odhalili další generaci personalizace a inspirovali.

Vzhledem k tomu, že fyzické maloobchodní zkušenosti vnášejí do B&M digitální očekávání, nebude stačit, aby maloobchodní marketéři porozuměli „zákazníkovi“. Je načase porozumět konkrétnímu spotřebiteli – tomu, co je v tuto chvíli přímo před vámi. S jeho vlastní historií jednání.

Obsah summitu se bude týkat:

  • Nákup médií na omnikanálové cestě zákazníka
  • Personalizace napříč kanály
  • Budování lepšího martech stacku
  • Využití věrnostních programů
  • Personalizovaný maloobchodní zážitek

Kategorie: ARCHIV UDÁLOSTÍ

POŘADATEL: MediaPostVíce informací