Jedenáctý ročník konference BRANDstorming se opět bude točit kolem značek.
Budování silné značky je dlouhodobý proces, který vyžaduje jasné hodnoty a konzistentní komunikaci vycházející z kvalitního produktu či služby. Jedním z klíčových aspektů je důvěra, kterou si značka buduje se zákazníky, partnery i zaměstnanci. Tuto důvěru však lze lehce ztratit díky nevhodnému chování či špatnou reakcí na vzniklé problémy, po nichž následují komunikační fauly.
Jak vybudovat silnou značku a jak si udržet přízeň zákazníků, i když se úplně nedaří, bude tématem další konference BRANDstorming. Zástupci známých značek i experti na komunikaci se s vámi podělí o zkušenosti, jak být hvězdou mezi ostatními a nepohasnout při první větší krizi. Věnovat se budeme také inovacím a nejnovějším trendům v marketingu, ať už v oblasti budování značky, reklamní kreativity či měření efektivity marketingových kampaní.
Kategorie: KONFERENCE
POŘADATEL: TuesdayVíce informací