9/11 2022

BRANDWEEK EUROPE

Brandweek Europe: Zapojení do světa příležitostí

Globální nejistoty překonejte těmito principy: inovace, kreativita a nové technologie. Odhalíte strategie, které umožní, abyste posouvali své značky a podnikání vpřed.

Prostřednictvím řady diskusí a workshopů na hlavní scéně bude Brandweek  vzdělávat, bavit a propojovat marketingovou  komunitu. Chybět nebudou inspirativní příklady zapojení spotřebitelů a příklady technologických pokroků, které posouvají naše odvětví kupředu.

Představitelé předních světových značek se dostanou na virtuální scénu k interaktivním diskusím zaměřeným na řešení pro budování slibné, inovativní budoucnosti v marketingovém a reklamním průmyslu.

Program je již zveřejněn.

NENECHTE SI UJÍT: Čtvrtek, 10. listopadu 2022, 10:35–10:55: Pokračující vývoj streamování

  • Odvětví streamování se dostává do nové fáze a největší světové mediální společnosti soupeří o pozornost na svých platformách..
  • Budeme diskutovat o tom, co lze od některých platforem v krátkodobém horizontu očekávat, pokud jde o jejich reklamní a obsahové nabídky.
  • Připojte se k Miku Shawovi z Roku a Danielu Bischoffovi z RTL AdAlliance, kteří nabízejí pohled na trendy v tomto odvětví, protože boj o pozornost a loajalitu diváků se zintenzivňuje.
Kategorie: ARCHIV UDÁLOSTÍ

POŘADATEL: ADWEEK

Řečník: ADWEEKVíce informací