Nový průzkum společnosti DISQO naznačuje, že marketéři, kteří se zaměřují na dnešní sportovní fanoušky, musí přijmout multiplatformní kampaně, které se s fanoušky spojí na hlubší úrovni. Právě vydaná zpráva o sportovní reklamě popisuje klíčové změny na trhu – včetně vzestupu interaktivní reklamy, rostoucího významu CTV a toho, jak změny v chování diváků formují nové příležitosti ve sportovním marketingu. To znamená, že měření dopadu napříč platformami a zařízeními nebylo nikdy tak důležité.
Poučte se z této nejnovější studie, jak mohou značky využít vícekanálové strategie k maximalizaci zapojení vašeho publika.
Dozvíte se:
- Jak vytvářet bezproblémové zážitky diváků napříč různými zařízeními
- Efektivní strategie pro využití dat k optimalizaci umístění reklamy
- Nové strategie pro udržení zapojení diváků a měření úspěchu
POŘADATEL: ADWEEKVíce informací