12/9 2024

CO SE MĚNÍ VE SPORTOVNÍ REKLAMĚ?

Nový průzkum společnosti DISQO naznačuje, že marketéři, kteří se zaměřují na dnešní sportovní fanoušky, musí přijmout multiplatformní kampaně, které se s fanoušky spojí na hlubší úrovni. Právě vydaná zpráva o sportovní reklamě popisuje klíčové změny na trhu – včetně vzestupu interaktivní reklamy, rostoucího významu CTV a toho, jak změny v chování diváků formují nové příležitosti ve sportovním marketingu. To znamená, že měření dopadu napříč platformami a zařízeními nebylo nikdy tak důležité.

Poučte se z této nejnovější studie, jak mohou značky využít vícekanálové strategie k maximalizaci zapojení vašeho publika.

Dozvíte se:

  • Jak vytvářet bezproblémové zážitky diváků napříč různými zařízeními
  • Efektivní strategie pro využití dat k optimalizaci umístění reklamy
  • Nové strategie pro udržení zapojení diváků a měření úspěchu
Kategorie: ARCHIV UDÁLOSTÍ

POŘADATEL: ADWEEKVíce informací