Co brání reklamnímu průmyslu v častějším využívání skvělé kreativity a co se s tím dá dělat? Thinkbox představuje „Cracking creativity“, kde představí tři nové studie reklamní kreativity.
Společnost Thinkbox pověřila reklamního stratéga Laurence Greena, aby provedl konzultaci s vedoucími pracovníky agentur a klientů s cílem odhalit nejčastější překážky při vytváření působivé kreativní práce. Na základě těchto zjištění nabídne praktická doporučení, jak zvýšit kreativní laťku v oblasti televizní reklamy.
Paul Dyson z poradenské společnosti Accelero představí faktory ovlivňující efektivitu návratnosti investic, sdělí, jak do tohoto přístupu zapadá kreativita a podá důkazy o komerčním dopadu kreativity. S využitím nejnovějších dostupných údajů naváže na svou předchozí práci, která poukázala na to, že kreativita je druhým největším faktorem ovlivňujícím efektivitu.
A společnost Neuro-Insight představí nový výzkum, který pomůže lépe pochopit, na čem záleží, pokud jde o efektivní realizaci kreativy a podívá se na klíčové kreativní faktory, které mohou ovlivnit dopad televizních reklam.
Akci uzavře panelová diskuse, které se zúčastní Craig Inglis, EVP, Global Brand & Integrated Marketing, Sage; Charlie Rudd, CEO, Leo Burnett; a Laurence Green.
Lindsey Clay, generální ředitel společnosti Thinkbox: „Tato akce nebude jen o teorii a oslavě skvělých reklam. Tato akce je určena pro odborníky z praxe, kteří by z ní měli odejít inspirováni a vyzbrojeni pozitivními kroky, které mohou podniknout. V nejlepším případě je reklama vítaným hostem v našich životech. Kreativita je dar, který si své přivítání zaslouží. Přibývá však důkazů, že skvělé reklamy jsou stále více nepolapitelné. Stále vzniká spousta velmi dobrých prací, ale mohlo by jich být více a častěji. A protože kreativita je jednou z nejsilnějších hnacích sil účinnosti reklamy, je v zájmu všech udržet standardy na co nejvyšší úrovni. Hledáme konstruktivní směs postřehů, provokací a hlavně akcí.“
Kategorie: NA VYŽÁDÁNÍ, ONLINE WEBINÁŘPOŘADATEL: ThinkboxVíce informací