V říjnu 2022 se vydala delegace více než 40 vedoucích pracovníků členských společností egta do New Yorku, aby se podrobně seznámila se současným stavem amerického mediálního a reklamního trhu. Během cesty se setkali s vedoucími pracovníky a odborníky a probrali rozsáhlý seznam témat, jako jsou nejnovější reklamní technologie, streamování, strategie sítí, měření, trendy ve sledovanosti, maloobchodní média a další.
Ve čtvrtek 2. února vás zveme na online setkání s týmem, kde se bude diskutovat o klíčových poznatcích a inspiraci z této cesty. Jaké jsou nejnovější a největší trendy v USA a jak jsou na tom evropské trhy ve srovnání s nimi? Jaké poznatky si účastníci odvezli domů a jak to ovlivní strategické rozhodování v roce 2023?
Během 60minutového setkání budeme diskutovat:
- Mediální prostředí a trendy v USA
- Streamování
- Měření napříč médi
POŘADATEL: Egta, The Global TV GroupVíce informací