MIM je jednou z každoročních akcí společnosti egta, kde se scházejí ředitelé a vedoucí výzkumných oddělení obchodních domů, aby se seznámili s novinkami a diskutovali o efektivitě médií, měření, atribuci a dalších tématech. Pokud je vaším úkolem efektivita Total TV/audio, je MIM místem, kde byste NEMĚLI CHYBĚT!
Témata:
TV MIM
Pohledy na nejnovější výzkumy efektivity a pozornosti v odvětví TV.
Prezentace se budou zabývat nejnovějším vývojem výzkumu, který ukazuje silné stránky TV/videa se zaměřením na stále důležité téma pozornosti. Jednání se zaměří také na měření a efektivitu TV/videa.
Rozhlasový MIM
Osvědčené postupy v oblasti rozhlasového měření, datových strategií a výzkumu efektivity.
Konference se zaměří na pokroky v měření poslechovosti rádia/audia, prozkoumá nejnovější inovace ve strategiích aktivace dat a zaměří se na úspěšné projekty výzkumu efektivity a návratnosti investic.
Kategorie: ARCHIV UDÁLOSTÍPOŘADATEL: EgtaVíce informací