Zařízení, jako jsou připojené televizory, otevřely nové možnosti streamování a v tomto procesu změnily způsob, jakým inzerenti potřebují přistupovat ke svým televizním strategiím.
V tomto webináři se podíváme na nový výzkum od Magnite, který napomůže značkám i jejich agenturám lépe porozumět nově vznikajícímu prostředí digitální televize.
Tato nová zpráva, která navazuje na dva výzkumné projekty provedené v roce 2021 společnostmi SpotX a Magnite, poskytuje inzerentům hloubkovou analýzu televizních diváků ve Velké Británii, Francii, Německu, Itálii a Španělsku, a umožní lépe porozumět chování a trendům na trzích v oblasti CTV. Prozkoumáme témata jako:
- složení publika CTV
- účinnost reklam na CTV
- hybridní divácké chování v postpandemickém světě
Webinář odpoví také na otázky, jak CTV změnilo způsob, jakým inzerenti potřebují přistupovat ke svým televizním a omnikanálovým strategiím.
Webinář začne prezentací výsledků výzkumu, po které bude následovat diskuse mezi Magnite a agenturou.
Řečníci:
Julie Selman, ředitelka EMEA, Magnite
Edward Wale, výkonný ředitel CTV – EMEA, Magnite
Kategorie: ARCHIV UDÁLOSTÍ
POŘADATEL: Egta
Řečník: Edward Wale, Julie SelmanVíce informací