Jak mohou inzerenti oslovit starší diváky, kteří jsou často v reklamních kampaních ignorováni. A jaké možnosti má právě vaše značka, aby lépe navázala kontakt s lidmi staršími 55 let?
Příručka Wise Up!, kterou společně vytvořily ITV a System1, odborníci na efektivitu reklamy, je průvodcem pro tvorbu reklam, které osloví i publikum starší 55 let. Wise Up! je pokračováním zprávy ITV a System1 Feeling Seen o výhodách rozmanitých a inkluzivních reklam. Zpráva oslavuje značky, které vytvářejí reklamy, jež oslovují osoby starší 55 let, zkoumá klíčová témata, díky nimž jsou tyto reklamy účinné, a odhaluje, proč je lepší zastoupení této skupiny v reklamách dobrým obchodním cílem.
Lidé starší 55 let jsou obrovskou skupinou – tvoří třetinu (32 %) britské populace (zdroj: ONS) a vlastní většinu (60 %) národního bohatství (zdroj: gov.uk). Na tento segment připadá 65 % televizních impresí – přesto má mnoho značek potíže s tím, aby se správně trefily, pokud jde o reklamu pro osoby starší 55 let.
Připojte se k webináři spolu s Lorraine Kellyovou ve středu 8. února ve 12 hodin. Diskutovat bude s ředitelkou pro strategii a plánování klientů ITV Kate Watersovou, ředitelem pro zákazníky společnosti System1 Jonem Evansem a ředitelkou pro zákazníky společnosti Tesco Alessandrou Belliniovou.
Přihlaste se a dozvíte se, jak může vaše značka lépe navázat kontakt s tímto cenným, ale nedostatečně obslouženým publikem.
Kategorie: ARCHIV UDÁLOSTÍ
POŘADATEL: ITV, SYSTEM 1Více informací