Kognitivní výzkum ukazuje, že většina rozhodnutí je přijímána reflexivně, na základě automatických vzorců zakořeněných v mozku. Stejné vzorce ovlivňují nákupní rozhodování – vyvolávají buď přitažlivost, nebo vyhýbání se.
Vzhledem k tomu, že emoce řídí naše rozhodnutí, je pro nás jako marketéry zásadní, že rozumíme tomu, jak v reklamě oslovit vrozenou inteligenci spotřebitelů , abychom podnítili jejich rozhodovací/nákupní akci.
Nancy Harhutová, spoluzakladatelka a hlavní kreativní ředitelka HBT Marketing, představí přehled technik vrozené inteligence, které podpoří zapojení a odezvu v reklamě; dozvíte se také o Endowment Effect, Rhyme as Reason Bias a dalších heuristických a kognitivních předsudcích, které spouštějí instinktivní, vrozené chování.
Kategorie: ARCHIV UDÁLOSTÍPOŘADATEL: thinkTVVíce informací