Konference Marketing, Branding & Communication se zaměří na budoucnost brandingu, marketingu a reklamy ve vztahu k nedávným změnám v chování spotřebitelů v důsledku pandemie. Zdá se, že nové chování spotřebitelů změní budoucnost odvětví, a proto společnosti musí novému spotřebiteli lépe porozumět a podle toho posílit svou značku.
Mezi klíčové otázky patří:
• Nejnovější marketingové trendy, které přivádějí značky do budoucnosti
• Rezonance se spotřebiteli v mediálním bludišti
• Revize obchodního modelu a strukturální mechanismy, které zlepšují schopnost reagovat na marketing
• Jak řídit strategii vaší značky prostřednictvím výkonného marketingu a analýzy
• Strategie značky ve světě zaměřeném na zákazníka.
• Vztah agentury a značky: Spojování bodů
• Jak obsahový marketing utváří zákaznickou zkušenost v novém normálu
• Jak přizpůsobit fyzická prostředí online řidičům a zajistit, aby vaše firma fungovala tak, jak ji vnímají spotřebitelé
• Budoucnost podnikového komunikátoru v měnícím se světě
• Rozebírání ekonomických a sociálních trendů ovlivňujících spotřebitelské chování a sentiment
Kdo by se měl zúčastnit:
Konference Marketing, Branding & Communication je určena marketingovým manažerům a manažerům, brand manažerům, obchodním manažerům, majitelům společností, generálním ředitelům, generálním manažerům, vedoucím komunikace a vztahů s veřejností a manažerům společností a organizací ve všech odvětvích ekonomické činnosti. Je určena také pracovníkům v reklamních agenturách, marketingovým poradcům a specialistům v oblasti propagace, reklamy a komunikace.
POŘADATEL: The Conference HubVíce informací