Připojená televize je nejnovější marketingový kanál, o kterém jste možná ještě neslyšeli, ale měli byste. V uplynulém roce jsme analyzovali data z naší platformy MNTN Performance TV a zaznamenali jsme nárůst konverzí až o 914 %. A ne, v tomto čísle nejsou vynechány žádné desetinné čárky. Vzestup CTV přinesl mnoho dat a poznatků, do kterých stojí za to se ponořit – ale pokud nejste datový analytik, možná nebudete vědět, kde začít.
MNTN Research je jediné místo, kde najdete poznatky a analýzy o celém odvětví CTV. Připojte se k Timu Edmundsonovi, řediteli pro obsah a výzkum ve společnosti MNTN, ve čtvrtek 14. července ve 14:00 ET / 11:00 PT a podívejte se do zákulisí toho, co vše se společnost MNTN Research dozvěděla z analýzy více než 10 milionů hodin reklamních dat z CTV.
Kategorie: ARCHIV UDÁLOSTÍ
POŘADATEL: MNTNVíce informací